03.11.11, 18:15
AXN wspiera jesienną ramówkę
Telewizja AXN prowadzi kampanię reklamową jesiennych pozycji serialowych. Na potrzeby promocji emitowane są reklamy w prasie, internecie oraz działania ambientowe.
Telewizja AXN prowadzi kampanię reklamową jesiennych pozycji serialowych. Na potrzeby promocji emitowane są reklamy w prasie, internecie oraz działania ambientowe. Seriale wspierane reklamowo to m.in. "Unforgettable: Zapisane w pamięci", "Statek (El Barco)", "Justified: Bez przebaczenia", "Aniołki Charliego". Cała kampania prowadzona jest pod hasłem „Nie jesteśmy święci” i trwa od 30 września 2011 r. do końca listopada 2011 r.
Kampania prasowa realizowana jest w wybranych tytułach m.in. w "Party", "Gali", "Vivie!", "Polityce", "Newsweeku", a rozpoczęła się 12 października 2011 r. emisją reklamy serialu "Justified: Bez przebaczenia" w "Polityce". Potrwa do 13 listopada 2011 r. W layoutach reklamowych wykorzystywane są kody QR przekierowujące do strony www.axn.pl, gdzie można dowiedzieć się więcej o promowanych serialach.
Działania internetowe obejmą emisję reklam standardowych i niestandardowych w takich portalach jak Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Światseriali.pl oraz w portalu filmowym Filmweb.pl. Działania internetowe trwają od 30 września do 13 listopada 2011 r.
Działania ambientowe obejmują reklamę w 30 warszawskich klubach. Są to naklejki promujące seriale "Justified: Bez przebaczenia" oraz "Unforgettable: Zapisane w pamięci". Ambient rozpoczął się 16 października i potrwa do 15 listopada 2011 r.
Uzupełnieniem kampanii jesiennej jest ogólnopolski konkurs organizowany przez AXN – „Jestem aniołkiem - ale nie jestem święta” w ramach którego stacja poszukuje trzech przebojowych dziewcząt, które zostaną Aniołkami AXN, a tym samym staną się twarzami stacji. W konkursie mogą wziąć udział kobiety powyżej 18 roku życia. Konkurs rozpoczął się 11 października, a oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 7 grudnia 2011 r. W tej chwili kończy się pierwsza faza konkursu, w której kandydatki mogą nadsyłać swoje aplikacje. Kolejnym etapem jest casting do którego zastaną zaproszone wybrane dziewczęta, a oceniać je będzie jury w składzie Roma Gąsiorowska, Michał Figurski, oraz Ewa Wojciechowska. Wybrana przez jurorów siódemka weźmie udział w czterech różnych konkurencjach, a finalnie internauci wybiorą trzy zwyciężczynie.
Działania reklamowe dedykowane do konkursu opierają się przede wszystkim na reklamie internetowej (Facebook, sieć Glossy Media, oraz AdTaily), oraz ambiencie w warszawskich klubach sportowych w postaci naklejek w szatniach. Kampania konkursowa potrwa do końca listopada, a działania ambientowe do 15 listopada 2011 r.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Wszystkie materiały kreatywne przygotowała agencja Pompidou.
Komentarze