08.11.11, 18:37
Nowa odsona Fabryki Trzciny i Skweru
Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny (CAFT) - nowa strona internetowa powstała w odpowiedzi na oczekiwania odbiorców wydarzeń kulturalnych: nowy layout, nowe funkcjonalności, krótki przekaz.
Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny (CAFT) - nowa strona internetowa powstała w odpowiedzi na oczekiwania odbiorców wydarzeń kulturalnych: nowy layout, nowe funkcjonalności, krótki przekaz.
Za nowy wygląd strony internetowej CAFT odpowiada warszawska agencja interaktywna Filemon&Baucis, specjalizująca się przede wszystkim w działaniach skierowanych do ludzi związanych z kulturą, modą oraz lifestylem. "Sprostanie wymaganiom i profilowi działalności Fabryki Trzciny było prawdziwym wyzwaniem" - mówią Michał Juda i Jan Stasz, właściciele Agencji. Do zaprojektowania szaty graficznej zaproszony został, pracujący pod pseudonimem Berlincut, grafik Kamil Bohdanowicz.
Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny to miejsce stworzone w 2003 r. przez Wojciecha Trzcińskiego: kompozytora, aranżera, dyrygenta i producenta muzycznego. Od połowy 2009 roku Fabryka ma swoje młodsze rodzeństwo – "Skwer" przy Krakowskim Przedmieściu.
Głównym celem twórców nowej strony internetowej CAFT było przede wszystkim pokazanie, że Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny Sp. z o.o.to nie tylko Fabryka Trzciny, ale także jej filia: SKWER. Oprócz czytelnej prezentacji różnorodnego repertuaru obu miejsc i ich klarownego podziału, dużą wagę przyłożono również do biznesowej części serwisu przeznaczonej dla osób zajmujących się organizacją eventów. Autorzy nowej odsłony strony internetowej CAFT podkreślają, że w trakcie pracy skupiali się na przejrzystości, funkcjonalności oraz - co jest nowością - integracji z serwisami społecznościowymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze