06.02.12, 13:22
Kamil Stoch i Justyna Kowalczyk przyciągneli w weekend przed telewizory
Niedzielne (5 lutego br.) transmisje TVP1 i TVP2 zawodów Pucharu Świata z udziałem Kamila Stocha i Justyny Kowalczyk spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem widzów telewizji publicznej.
Niedzielne (5 lutego br.) transmisje TVP1 i TVP2 zawodów Pucharu Świata z udziałem Kamila Stocha i Justyny Kowalczyk spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem widzów telewizji publicznej.
Zwycięstwo Kamila Stocha w Predazzo w rywalizacji z wiceliderem Pucharu Świata w skokach narciarskich Gregorem Schlierenzauerem z Austrii i Andersem Bardalem z Norwegii przyciągnęło uwagę 4 722 tys. widzów Jedynki (dane: Nielsen Audience Measurement). Udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 31,4 proc. Oznacza to, że przebiegiem konkursu emocjonowała się prawie co trzecia osoba w Polsce mająca w tym czasie włączony telewizor. Transmisja konkursu skoków narciarskich z Włoch należała do najchętniej oglądanych programów TVP1. Tego dnia większą widownię miał tylko: „Teleexpress” (6 044 tys. osób), „Sport TVP1” (5 818 tys.) i „Wiadomości” (4 783 tys.).
Transmisja rozgrywanych w godzinach południowych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich kobiet w Rybińsku okazała się tego dnia najchętniej oglądanym programem Dwójki. Walka Justyny Kowalczyk w biegu łączonym na 15 km z Marit Bjoergen i Therese Johaug z Norwegii zgromadziła przed telewizorami nastawionymi na TVP2 4 579 tys. widzów. Udziały w rynku widowni wyniosły 35,2 proc., czyli że spośród 100 widzów mających w tym czasie włączony telewizor aż 35 wybrało TVP2.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze