27.12.11, 11:53

Polacy dłużej oglądali TV w Święta Bożego Narodzenia. Wygrała Jedynka

Święta Bożego Narodzenia tradycyjnie Polacy spędzili przed telewizorami. Poświęcili na to więcej czasu niż rok i dwa lata temu.Najchętniej Polacy oglądali serial "M jak miłość".

Święta Bożego Narodzenia tradycyjnie Polacy spędzili przed telewizorami. Poświęcili na to więcej czasu niż rok i dwa lata temu. Średni czas spędzony przez odbiornikami tv w grupie 4 + w okresie 25-26 grudnia br. wyniósł 5 h, 46 min. 54 s. Rok temu było to 5 h, 44 min i 11 s., a dwa lata temu 5 h, 39 min, 41 s. - wynika z raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement.

Jak kształtowała się oglądalność głównych stacji? Największy udział w grupie 4+ w rynku miała telewizyjna Jedynka (19,01 proc., rok wcześniej 21,27 proc.), Dwójka (16,61 proc., rok wcześniej 17,22 proc.), Polsat (13,06 proc.; rok wcześniej 14,43 proc.), TVN (10,83 proc.; rok temu 12,22 proc.). Oglądalność głównych stacji wyraźnie słanie również w grupie 16-49 lat: TVP1 - 16,63 proc. udziału w rynku (rok temu 19,41 proc.), TVP2 - 13,77 proc. (rok temu 15,45 proc.), Polsat - 14,73 proc. (rok temu 16,06 proc.), TVN - 12,65 proc. (rok temu 14,49 proc.).

Co widzowie najchętniej oglądali podczas świąt? Tu bez zaskoczenia. Kolejny odcinek serialu "M jak miłość" (TVP2) zgromadził aż 5,982 mln widzów (udział w rynku - 33,87 proc.), "Teleexpress" (26.12, TVP1) - 5,331 mln (38,34 proc.), "Barwy szczęścia" (TVP2) - 4,739 mln widzów (27,81 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły sie jeszcze takie programy jak: "N jak Neo-Nówka" (TVP1) - 4,712 mln widzów, "Jaka to melodia?" - 4,547 mln widzów, "Wiadomości" - 4,014 mln widzów, "Sport" (TVP1) - 3,768 mln widzów, "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" (TVP2) - 3,692 mln widzów, "Piraci z Karaibów na krańcu świata" (TVP1) - 3,669 mln widzów, "Fakty" (TVN) - 3,486 mln widzów.

Nieco inaczej wygląda zestawienie programów wybieranych w  grupie 16-49 lat: "M jak miłość" - 2,095 mln widzów (udział w rynku - 26,73 proc.), "Piraci z Karaibów na krańcu świata" (TVP1) - 1,998 mln widzów, "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" - 1,824 mln widzów, "N jak Neo-Nówka" - 1,750 mln widzów, "Teleexpress" - 1,660 mln widzów, "Barwy szczęscia" - 1,568 mln widzów, "Epoka lodowcowa - mamucia gwiazdka" (Polsat) - 1,528 mln widzów, "Jaka to melodia?" - 1,426 mln widzów, "Eragon" (Polsat) - 1,395 mln widzów, "Dlaczego nie!" (TVP1) - 1,374 mln widzów.

Komentarze

Powiązane

03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.
30.03.25, 17:04
| TV / VOD » informacje
My Happy Place. Nowy program podróżniczy CNN
CNN ORIGINAL ogłosił premierę i zaprezentował zwiastun nowego programu „My Happy Place”, w którym gwiazdy, m.in. Alan Cumming, Taraji P. Henson i Simu Liu, opowiedzą o swoich wyjątkowych azylach. Produkcja zadebiutuje 27 kwietnia 2025 r. i będzie emitowana w każdą niedzielę o godz. 22:00 ET/PT na CNN i CNN International.
30.03.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Kwiatki Polskie w Niedzielę. Nowy format Kwiatków Polskich w TVP Info i TVP2
W niedzielę, 30 marca br. zostanie wyemitowane premierowe wydanie programu Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego. „Kwiatki Polskie w Niedzielę”. Program będzie emitowany w niedziele w TVP Info o godz. 20:15, a powtórki o godz. 22:00 w TVP2.