27.12.11, 11:53
Polacy dłużej oglądali TV w Święta Bożego Narodzenia. Wygrała Jedynka
Święta Bożego Narodzenia tradycyjnie Polacy spędzili przed telewizorami. Poświęcili na to więcej czasu niż rok i dwa lata temu.Najchętniej Polacy oglądali serial "M jak miłość".
Święta Bożego Narodzenia tradycyjnie Polacy spędzili przed telewizorami. Poświęcili na to więcej czasu niż rok i dwa lata temu. Średni czas spędzony przez odbiornikami tv w grupie 4 + w okresie 25-26 grudnia br. wyniósł 5 h, 46 min. 54 s. Rok temu było to 5 h, 44 min i 11 s., a dwa lata temu 5 h, 39 min, 41 s. - wynika z raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement.
Jak kształtowała się oglądalność głównych stacji? Największy udział w grupie 4+ w rynku miała telewizyjna Jedynka (19,01 proc., rok wcześniej 21,27 proc.), Dwójka (16,61 proc., rok wcześniej 17,22 proc.), Polsat (13,06 proc.; rok wcześniej 14,43 proc.), TVN (10,83 proc.; rok temu 12,22 proc.). Oglądalność głównych stacji wyraźnie słanie również w grupie 16-49 lat: TVP1 - 16,63 proc. udziału w rynku (rok temu 19,41 proc.), TVP2 - 13,77 proc. (rok temu 15,45 proc.), Polsat - 14,73 proc. (rok temu 16,06 proc.), TVN - 12,65 proc. (rok temu 14,49 proc.).
Co widzowie najchętniej oglądali podczas świąt? Tu bez zaskoczenia. Kolejny odcinek serialu "M jak miłość" (TVP2) zgromadził aż 5,982 mln widzów (udział w rynku - 33,87 proc.), "Teleexpress" (26.12, TVP1) - 5,331 mln (38,34 proc.), "Barwy szczęścia" (TVP2) - 4,739 mln widzów (27,81 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły sie jeszcze takie programy jak: "N jak Neo-Nówka" (TVP1) - 4,712 mln widzów, "Jaka to melodia?" - 4,547 mln widzów, "Wiadomości" - 4,014 mln widzów, "Sport" (TVP1) - 3,768 mln widzów, "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" (TVP2) - 3,692 mln widzów, "Piraci z Karaibów na krańcu świata" (TVP1) - 3,669 mln widzów, "Fakty" (TVN) - 3,486 mln widzów.
Nieco inaczej wygląda zestawienie programów wybieranych w grupie 16-49 lat: "M jak miłość" - 2,095 mln widzów (udział w rynku - 26,73 proc.), "Piraci z Karaibów na krańcu świata" (TVP1) - 1,998 mln widzów, "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" - 1,824 mln widzów, "N jak Neo-Nówka" - 1,750 mln widzów, "Teleexpress" - 1,660 mln widzów, "Barwy szczęscia" - 1,568 mln widzów, "Epoka lodowcowa - mamucia gwiazdka" (Polsat) - 1,528 mln widzów, "Jaka to melodia?" - 1,426 mln widzów, "Eragon" (Polsat) - 1,395 mln widzów, "Dlaczego nie!" (TVP1) - 1,374 mln widzów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze