29.12.11, 17:11

Merlin.pl wysłał ponad pół miliona prezentów

W te święta Merlin.pl wysłał prawie 200 tysięcy paczek, a w nich blisko 600 tysięcy towarów do 132 tysięcy klientów.

W te święta Merlin.pl wysłał prawie 200 tysięcy paczek, a w nich blisko 600 tysięcy towarów do 132 tysięcy klientów. To wynik lepszy od  ubiegłorocznego.

Największy wzrost zainteresowania odnotowały produkty dla dzieci – hitem tegorocznej gwiazdki była gra planszowa „Pędzące żółwie”. "Od dwóch lat obserwujemy boom na gry planszowe. Rodzice coraz chętniej poszukują zabawek, które pozwalają na wspólne spędzanie czasu i rozwijają logiczne myślenie dzieci" – mówi Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl. Wśród najchętniej wybieranych prezentów w tym roku znalazły się również: wzbudzająca kontrowersje książka Danuty Wałęsy „Marzenia i tajemnice”, płyta Adele „21”, która uzyskała status platynowej, zdobywca 12 Oscarów – film „Jak zostać królem” oraz klasyczne zapachy Versace i Hugo Boss.

Sklep jest zadowolony z wyników tegorocznych świąt. "Wyniki pokazują, że Polacy nie przestraszyli się zapowiedziami kryzysu i nie oszczędzali na prezentach" – mówi Anna Bogdańska.  W te święta Merlin.pl wysłał prawie 200 tysięcy paczek i 600 tysięcy towarów do 132 tysięcy klientów. "Klienci kupowali więcej produktów i wybierali te droższe. W zeszłym roku dominowały produkty przecenione, w tym roku popularnością cieszyły się nowości" – podsumowuje Bogdańska.

Najpopularniejszą formą dostawy był – tak w ubiegłych, jak i w tym roku – kurier oraz odbiór osobisty. Natomiast w kwestii płatności nastąpiły duże zmiany. Wyraźnie wzrosła liczba osób, które dokonują przedpłaty za zamówienie – takie formy płatności, jak przelew elektroniczny, karta kredytowa czy system PayPal wybrało dwa razy więcej klientów niż w analogicznym okresie w 2010 roku. Jest to m.in. efekt zwiększenia się na początku roku listy banków, z których można dokonywać e-przelewów w Merlinie, jak i zmiany zachowań  klientów. "Klienci przekonują się do dokonywania zapłaty w momencie składania zamówienia, co przyspiesza realizację zamówień" – mówi Anna Bogdańska. "Ta świąteczna tendencja jest również wyrazem zaufania do naszego sklepu, na które pracujemy cały rok" – dodaje Bogdańska.

Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku - oferując książki, muzykę, filmy i multimedia.

Komentarze

Powiązane

24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.
04.03.25, 16:30
| internet » informacje
Bilety Kolei Małopolskich w ofercie aplikacji Jakdojade
Po przeprowadzeniu integracji z PKP Intercity i Kolejami Mazowieckimi, Jakdojade wprowadza sprzedaż biletów kolejnego regionalnego przewoźnika. W aplikacji Jakdojade udostępniono możliwość zakupu biletów Kolei Małopolskich.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.