11.01.12, 18:24
TVP korzysta już tylko z badań Nielsen Audience Measurement
1 stycznia 2012 r. Telewizja Polska zaczęła korzystać z badań widowni prowadzonych przez pracownię Nielsen Audience Measurement.
1 stycznia 2012 r. Telewizja Polska zaczęła korzystać z badań widowni prowadzonych przez pracownię Nielsen Audience Measurement. To właśnie z nich korzystały już stacje konkurencyjne. Pomiarem będą objęte nie tylko główne anteny TVP, ale też kanały tematyczne i programy nadawane w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej. Zdaniem TVP, dzięki badaniom NAM telewizja publiczna będzie mogła m.in. precyzyjniej określić widownię programów regionalnych i kanałów tematycznych.
Do końca 2011 r. TVP jako jedyna duża telewizja korzystała z pomiarów telemetrycznych pracowni TNS OBOP.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze