03.01.12, 13:01
Aster i UPC Polska jedną firmą
ASTER i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.
Od 2 stycznia br. ASTER i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska. Działając jako jedna organizacja, UPC Polska ma w pełni wykorzystać wynikający z połączenia efekt synergii, co ma pozwolić na kontyuowanie realizacji strategii rozwoju, obejmującej inwestycje w innowacje, unowocześnianie sieci oraz poszerzanie portfolio produktowego o światowej klasy usługi. Po połączeniu z ASTER, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych.
Połączenie prawne ASTER z UPC Polska, na skutek którego powstała jedna firma, stanowi kolejny etap na drodze do pełnej integracji obu podmiotów. Celem integracji jest jak najszybsze zaoferowanie wszystkim klientom Aster usług UPC – interaktywnej telewizji cyfrowej, Internetu szerokopasmowego, w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s oraz telefonii. Działanie w ramach jednej organizacji ma uprościć ujednolicanie procesów biznesowych oraz łączenie infrastruktury. Usługi UPC oferowane są klientom ASTER stopniowo, wraz z postępującą integracją sieci. Marka Aster będzie nadal obecna na rynku jako część logo integracyjnego, jednak sukcesywnie, wraz z postępem integracji zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia, poszczególne działania rozłożone są w czasie, a ich przeważająca część zakończy się jeszcze w 2012 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze