11.01.12, 18:23

Travelplanet.pl z Loyalty Partner Polska

Serwis turystyczny Travelplanet.pl nowym partnerem Programu

Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego PAYBACK oraz firma Travelplanet.pl S.A. podpisały umowę o współpracy. W styczniu 2012 roku posiadacze kart PAYBACK będą mogli zbierać punkty we wszystkich kanałach sprzedaży serwisu turystycznego Travelplanet.pl.

Umowa pomiędzy Loyalty Partner Polska a Travelplanet.pl S.A. została podpisana jeszcze w 2011 roku, ale oficjalnie współpraca pomiędzy PAYBACK i Travelplanet.pl rusza na początku 2012 roku. "Serwis Travelplanet.pl doskonale uzupełnia ofertę partnerów Programu. Fakt, że jest to firma działająca w obszarze e-commerce bardzo nam odpowiada. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię na 2012 r., ponieważ planujemy szeroko zakrojone działania i rozwój właśnie w tym kierunku. Wierzymy, że uczestnicy docenią nowego partnera PAYBACK" - podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.

Serwis turystyczny Travelplanet.pl należy do grupy Travelplanet.pl S.A., która oferuje usługi turystyczne poprzez Internet, jest pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK). W każdej z wymienionych form sprzedaży uczestnicy Programu PAYBACK będą otrzymywać punkty za: pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie i przelot, pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie bez dojazdu, ubezpieczenia turystyczne wchodzące w skład pakietu.

Posiadacze karty PAYBACK mogą dokonać zakupu wycieczki w trzech krokach. Jeśli będzie taka potrzeba, mogą liczyć na pomoc ze strony Call Center. Za każde 2 złote wydane w serwisie otrzymają jeden punkt PAYBACK.

"Widzimy spory potencjał w programach lojalnościowych" – mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl. "Nasz udział w Programie PAYBACK to dodatkowa korzyść dla klientów Travelplanet.pl. Turystyka jest o tyle atrakcyjną branżą, że zakup wycieczki oznacza tysiące punktów na koncie użytkownika. A może nawet więcej, ponieważ planujemy szereg działań promocyjnych, które będą znacznie podwyższać liczbę zdobytych punktów" – dodaje Damasiewicz.

Osoby, które jeszcze nie posiadają karty PAYBACK mogą odebrać ją w punktach sprzedaży innych partnerów: Allegro, BP, Empik, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, JYSK, Mango Media, Mix Electronics, Multikino i Smyk. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową MasterCard PAYBACK.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.