17.01.12, 17:03

Nowy odsłona Przepisowni

Przepisownia.pl jest platformą stworzoną przez firmę Vorwerk, producenta urządzenia kuchennego Thermomix.

Przepisownia.pl jest platformą stworzoną przez firmę Vorwerk, producenta urządzenia kuchennego Thermomix. Portal, to wirtualna baza przepisów kulinarnych, współtworzona przez użytkowników społeczności. Z okazji pierwszych urodzin została uruchomiona nowa wersja strony.

Od ubiegłego roku do Przepisowni dołączyło ponad 6500 aktywnych użytkowników, którzy zamieścili w serwisie ponad 1300 przepisów. Na portalu działa także forum, na którym początkujący i doświadczeni użytkownicy Thermomixa dyskutują i dzielą się swoimi kulinarnymi doświadczeniami. Wszystkie przepisy umieszczone na stronie są dokładnymi instrukcjami potrzebnymi do przygotowania dań w Thermomixie. Portal jest uzupełnieniem książek kucharskich wydawanych przez Vorwerk.

W nowej wersji strony wzmocniona została funkcja społecznościowa portalu. Profil użytkownika pokazuje jego umiejętności kulinarne, a także poziom aktywności na stronie. Dzięki dodatkowym funkcjonalnościom, można na bieżąco śledzić działalność swoich znajomych na portalu. Nowością jest też ikona serduszka – za pomocą której, każdy użytkownik może zasygnalizować, że jakiś przepis zdobył jego szczególne uznanie.

Z okazji urodzin portalu, dodane zostały nowe kategorie potraw, jak np. Specjalne okazje. Usprawniono także funkcję wyszukiwania – można znaleźć przepis o konkretnym stopniu trudności, dzięki czemu dopasujemy poziom skomplikowania dania do naszych kulinarnych możliwości. Co ważne, kulinarna baza będzie ciągle ulepszana. Wprowadzono funkcję tworzenia wariantów przepisów, dzięki której użytkownicy mogą modyfikować i aktualizować wersje dodane przez innych.

Od jesieni 2011 roku użytkownicy Thermomixa mogą korzystać z aplikacji – mobilnej książki kucharskiej na urządzenia Apple’a. Przepisownia.pl posiada także mobilną wersję na iPhone’a i iPad’a, dzięki której można korzystać z bazy przepisów.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.