25.01.12, 16:36

Touch - serial debiutuje w 100 krajach

Bezprecedensowy globalny debiut nowego serialu będzie miał miejsce w marcu i obejmie skoordynowane działania w obszarach: światowej dystrybucji, kampanii marketingowej oraz sponsoringu reklamowego.

„Touch” to nowy serial dramatyczny autorstwa Tima Kringa (Herosi). Główną rolę zagra w nim Kiefer Sutherland, dla którego jest to pierwszy projekt telewizyjny od czasu nagrodzonego Emmy serialu „24 godziny”. Bezprecedensowy globalny debiut nowego serialu będzie miał miejsce w marcu i obejmie skoordynowane działania w obszarach: światowej dystrybucji, kampanii marketingowej oraz sponsoringu reklamowego. W zakresie dystrybucji telewizyjnej Twentieth Century Fox Television Distribution, Fox Broadcasting Company, FOX One, 20th Century Fox Television oraz FOX International Channels pracują nad światowym debiutem serialu, którego premierowy odcinek ma zostać wyemitowany niemalże równocześnie w ponad 100 krajach. Dla wsparcia towarzyszących serialowi globalnych działań marketingowych, Sutherland wyruszy w międzynarodową trasę, odwiedzając kilkanaście wybranych europejskich miast. Kulminacją trasy będzie globalne wydarzenie w Nowym Jorku, które będzie miało miejsce 18 marca. To data, która pojawia się już w pilotażowym odcinku „Touch”. Jeśli chodzi o pozostałe obszary działań, warto wspomnieć, że na podstawie unikalnej umowy partnerskiej, dzięki której „Touch” ma dotrzeć do widzów na całym świecie, globalnym sponsorem reklamowym serialu został Unilever.

Twentieth Century Fox Television Distribution zawarło porozumienia na ponad 160 rynkach, z wybranymi wiodącymi światowymi nadawcami oraz platformami regionalnymi. Dzięki globalnemu debiutowi, ten długo oczekiwany serial będzie dostępny na kanałach na całym świecie, w tym na Global Television w Kanadzie, Sky 1 w Wielkiej Brytanii, ProSieben w Niemczech, Yes TV w Izraelu oraz Channel One
w Rosji. FOX International Channels wyemituje serial w 64 krajach w Europie, Azji i całej Ameryce Łacińskiej.

Na podstawie pierwszej tego typu światowej umowy partnerskiej globalnym sponsorem serialu został Unilever. Kluczowe elementy bezprecedensowego wsparcia marketingowego ze strony Unilever obejmują zakup mediów na Europę, Azję, Amerykę Łacińską oraz Stany Zjednoczone, sponsoring międzynarodowej trasy „Touch” oraz zaplanowanej na 18 marca w Nowym Jorku światowej premiery produkcji, a także ekskluzywne materiały online prezentowane przez marki Unilever dostępne na całym świecie.

Zawarta z Unileverem globalna umowa partnerska znacznie wykracza poza nasze dotychczasowe przedsięwzięcia” – powiedział Jean Rossi, Prezes FOX One, zintegrowanego pionu sprzedaży i marketingu News Corp., który przez ponad rok prowadził wraz z Unilever pracę nad wspomnianym porozumieniem.

Łącząc elementy nauki, przeżyć wewnętrznych i emocji, serial „Touch” opowiada historie pozornie niezwiązanych ze sobą osób z całego świata, które wzajemnie na siebie oddziałują, w mniej lub bardziej spotykany czy świadomy sposób. Osią opowieści jest Martin Bohm (Kiefer Sutherland), wdowiec i samotny ojciec, który walczy z niemożnością nawiązania porozumienia ze swoim mającym problemy emocjonalne 11-letnim synem, Jakiem (David Mazouz). Wszystko zmienia się, kiedy Martin odkrywa, że Jake posiada niezwykły dar: zdolność postrzegania na pozór ukrytych wzorców, łączących życie poszczególnych mieszkańców Ziemi. Martin szybko dochodzi do wniosku, że jego zadaniem jest rozszyfrowanie liczb, którymi obsesyjnie zajmuje się syn oraz odkrycie ich znaczenia. Zacznie więc składać poszczególne elementy układanki. Dzięki temu pomoże ludziom na całym świecie w nawiązaniu porozumienia, w miarę jak, zgodnie z prognozowanymi przez Jake’a wzorami, ścieżki ich życia zaczną się przecinać, a jego dążenie do porozumienia z synem ukształtuje przyszłość ludzkości.

Specjalna emisja serialu „Touch” w USA zaplanowana jest na środę, 25 stycznia (21:00 – 22:00 czasu ET/PT). Amerykańska premiera serialu odbędzie się w poniedziałek, 19 marca 21:00 – 22:00 czasu ET/PT), zaś premiery międzynarodowe zaplanowano na tydzień zaczynający się od 19 marca br.

Serial “Touch” powstał dzięki współpracy Chernin Entertainment oraz Tailwind Productions, przy udziale 20th Century Fox Television. Twórcą serialu i autorem scenariusza odcinka pilotażowego jest Tim Kring. Producentami wykonawczymi serialu są Kring, Francis Lawrence (Woda dla słoni), Peter Chernin, Katherine Pope, Kiefer Sutherland, Suzan Bymel (Domowy front) i Carol Barbee (Jerycho). Lawrence został również reżyserem odcinka pilotażowego.

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.