31.01.12, 18:19
Wprost w sieci z mikropłatnościami
Pierwszy polski wydawca prasowy decyduje się na mikropłatności YetiPay.
Mikropłatności YetiPay to wprowadzony sposób płatności na stronach internetowych tygodnika „Wprost”. System YetiPay umożliwia wykupienie dostępu do konkretnych artykułów z bieżącego wydania tygodnika bezpośrednio na stronie Wprost.pl.
Dzięki systemowi mikropłatności YetiPay, za dostęp do danego artykułu przez trzy godziny użytkownik zapłaci 0,35 zł, trzygodzinny dostęp do całego bieżącego numeru kosztuje 0,85 zł, a 24-godzinny dostęp do czterech ostatnich numerów „Wprost” – 3,50 zł.
System mikropłatności YetiPay gospodaruje niszę, jaką są drobne, nawet kilkugroszowe, wpłaty za pojedyncze treści. Po rejestracji w systemie wystarczą praktycznie dwa kliknięcia, by zapłacić dokładnie za to, co nas interesuje.
"To bardzo wygodna i najtańsza opcja płatności za artykuły dostępna na Wprost.pl. Zdajemy sobie sprawę, że w tak konkurencyjnym środowisku jakim jest Internet przetrwać mogą jedynie wydawcy, którzy będą otwarci na innowacyjne rozwiązania i którzy wypracują najlepszy model monetyzacji treści w sieci. Dlatego testujemy różne rozwiązania w tym zakresie i zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z systemem mikropłatności YetiPay" – komentuje Marcin Zduńczyk, Dyrektor ds. eCommerce z „Wprost”.
"Nasz system jest po prostu bardzo przyjazny dla użytkowników. Wystarczą dwa kliknięcia, by konkretna, płatna treść została im błyskawicznie udostępniona. Jesteśmy przekonani, że system mikropłatności najlepiej odpowiada na potrzeby internautów, którzy przyzwyczajeni są do błyskawicznej i wygodnej dla siebie obsługi w każdym miejscu w sieci" - dodaje Piotr Żychliński, Prezes YetiPay.
System YetiPay, oprócz wdrożenia na Wprost.pl, umożliwia również m.in. dostęp do filmów na ipla.tv, e-booków na bezkartek.pl, muzyki na iPlay.pl oraz jest dostępny na SpidersWeb i około 400 innych blogach, gdzie widoczny jest przycisk „doceń z Yeti” oraz na stronach kilku fundacji, które udostępniają opcję „podaruj z Yeti”.
W Polsce dotąd praktycznie żaden model płatnej dystrybucji treści w Internecie nie zdobył uznania i zaufania użytkowników. Zaledwie 20% internautów jest gotowych płacić za dostęp do zamkniętych zasobów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze