05.02.12, 22:46

Rekordowa liczba użytkowników wortalu RMF24.pl

W styczniu 2012 roku wortal informacyjny RMF24.pl zanotował jeden z najlepszych wyników w swojej dwuletniej historii i najlepszy w ciągu ostatnich miesięcy.

W styczniu 2012 roku wortal informacyjny RMF24.pl zanotował jeden z najlepszych wyników w swojej dwuletniej historii i najlepszy w ciągu ostatnich miesięcy. Informacji na stronach RMF24 poszukiwało prawie 1,3 miliona unikalnych użytkowników, zaś liczba odsłon w styczniu 2012 roku przekroczyła 6,4 miliona.

Oglądalność RMF24.pl (liczna unikalnych użytkowników)
Styczeń 2011 - 763 tys.
Listopad 2011 - 825 tys.
Grudzień 2011 - 628 tys.
Styczeń 2012 - 1 256 tys.
Źródło: audyt site-centric gemiusTraffic, Gemius SA.

RMF24 dostarcza aktualne wiadomości na temat najważniejszych wydarzeń w kraju i za granicą. "Jako pierwsi poruszyliśmy bulwersującą sprawę cenzurowania wpisów na facebookowym profilu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Zajęliśmy się tą sprawą po sygnale od jednego z naszych internautów a po nas mówiły o tym prawie wszystkie media. Także jako pierwsi wykazaliśmy, że Kancelaria mijała się prawdą twierdząc, że usuwała tylko wulgarne wpisy. Pierwsi napisaliśmy również o weekendowych przelotach premiera między Trójmiastem a Warszawą i ogromnych kosztach tych podróży. Ale nie tylko informacje tak dużego kalibru cieszyły się zainteresowaniem naszych użytkowników. Bardzo wiele osób pasjonowało się na przykład historią sztabek złota znalezionych w paryskim metrze, które ostatecznie okazały się tylko pozłacaną podróbką" - twierdzi Rafał Szafran odpowiedzialny za wortal RMF24.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
19.08.24, 14:34
| internet » ludzie
Filip Wasilewski w zespole TIME SA
Filip Wasilewski objął stanowisko Head of SEO w spółce TIME SA, w portfolio której znajdują się m.in. serwisy SE.pl, Eska.pl czy Murator.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.