07.02.12, 17:41
Portal wnp.pl w nowej odsłonie
Szersze spojrzenie na gospodarkę, zintegrowanie potencjału platform informacyjnych i ogromy zasięg blisko 1,5 mln użytkowników – już jutro (8 lutego br.) należący do Grupy PTWP SA, portal biznesowy, wnp.pl, wystartuje w nowej odsłonie.
Szersze spojrzenie na gospodarkę, zintegrowanie potencjału platform informacyjnych i ogromy zasięg blisko 1,5 mln użytkowników – już jutro (8 lutego br.) należący do Grupy PTWP SA, portal biznesowy, wnp.pl, wystartuje w nowej odsłonie. Według wydawcy, najwazniejsze zmiany to: większa ilość informacji, ich szersze spektrum, możliwość dostosowania struktury działów do własnych potrzeb, interaktywność i nowa rola multimediów.
Od 2005 roku portal gospodarczy wnp.pl specjalizuje się w dostarczaniu bieżących kompleksowych informacji o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce. Skierowany jest do menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami przemysłowymi i produkcyjnymi, a także do wysokiej klasy specjalistów poszukujących informacji związanych z energetyką, hutnictwem, górnictwem, transportem i finansami.
Wnp.pl w nowej odsłonie zintegrowany zostanie z platformami informacyjnymi pozostałych serwisów należących do PTWP-ONLINE Sp. z o.o., w ramach której funkcjonują m.in.: propertynews.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl i rynekzdrowia.pl. Serwisy będą prezentowały swoją zawartość pod dotychczasowymi adresami, jak również nowym wnp.pl.
"Skalę przedsięwzięcia doskonale pokazują liczby. Dla największego, najdynamiczniej rozwijającego się opiniotwórczego portalu wnp.pl, każdego dnia pracuje kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, grafików, informatyków i specjalistów odpowiedzialnych za rozwój i promocję projektu. Grupa PTWP i należące do niej portale to: kilkadziesiąt rozbudowanych serwisów branżowych, ponad 50 serwisów tematycznych, kilkaset tysięcy aktualnych ofert i ogłoszeń w kilku kategoriach, 140 tysięcy odbiorców codziennych newsletterów i alertów, ponad 5 milionów newsletterów wysyłanych w każdym miesiącu, 10 tysięcy informacji i blisko 9 milionów odsłon co miesiąc" – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawcy serwisu.
Wnp.pl w nowej odsłonie stawia na wygodę użytkowników oferując wyższy stopień interaktywności. Stronę główną każdy będzie mógł ułożyć zgodnie z własnymi preferencjami: odpowiednio ustawić kolejność serwisów, notowań, zwartość wyszukiwarek, wybrać na stałe profil spółki giełdowej. Zmieniona, bardziej przejrzysta szata graficzna portalu, umożliwi jeszcze szybszy dostęp do informacji, tekstów i danych ekonomicznych.
Poruszanie po nowym serwisie będzie bardziej intuicyjne dzięki różnorodnej kolorystyce. Pozwoli ona na łatwą identyfikację poszczególnych serwisów branżowych – energetykę charakteryzował będzie kolor niebieski, górnictwo – zielony, a hutnictwo – pomarańczowy. Z treścią portalu zintegrowany będzie również Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł.
Nowością w serwisach branżowych będzie skupiająca najbardziej istotne tematy dla branży rubryka „W centrum uwagi”. Portale nadal będą oferowały podserwisy branżowe, np. energetyka atomowa czy gaz łupkowy oraz serwisy specjalne, takie jak poświęcone poszczególnym konferencjom i wydarzeniom organizowanym przez Grupę PTWP SA, z Europejskim Kongresem Gospodarczym na czele.
Grupa PTWP SA, wydawca czasopism biznesowych, takich jak: "Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł", "Rynek Spożywczy", "Rynek Zdrowia" i "Farmer" oraz organizator branżowych konferencji jest jednocześnie właścicielem 70 proc. udziałów w PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Komentarze