07.02.12, 17:41

Portal wnp.pl w nowej odsłonie

Szersze spojrzenie na gospodarkę, zintegrowanie potencjału platform informacyjnych i ogromy zasięg blisko 1,5 mln użytkowników – już jutro (8 lutego br.) należący do Grupy PTWP SA, portal biznesowy, wnp.pl, wystartuje w nowej odsłonie.

Szersze spojrzenie na gospodarkę, zintegrowanie potencjału platform informacyjnych i ogromy zasięg blisko 1,5 mln użytkowników – już jutro (8 lutego br.) należący do Grupy PTWP SA, portal biznesowy, wnp.pl, wystartuje w nowej odsłonie. Według wydawcy, najwazniejsze zmiany to: większa ilość informacji, ich szersze spektrum, możliwość dostosowania struktury działów do własnych potrzeb, interaktywność i nowa rola multimediów.

Od 2005 roku portal gospodarczy wnp.pl specjalizuje się w dostarczaniu bieżących kompleksowych informacji o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce. Skierowany jest do menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami przemysłowymi i produkcyjnymi, a także do wysokiej klasy specjalistów poszukujących informacji związanych z energetyką, hutnictwem, górnictwem, transportem i finansami.

Wnp.pl w nowej odsłonie zintegrowany zostanie z platformami informacyjnymi pozostałych serwisów należących do PTWP-ONLINE Sp. z o.o., w ramach której funkcjonują m.in.: propertynews.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl i rynekzdrowia.pl. Serwisy będą prezentowały swoją zawartość pod dotychczasowymi adresami, jak również nowym wnp.pl.

"Skalę przedsięwzięcia doskonale pokazują liczby. Dla największego, najdynamiczniej rozwijającego się opiniotwórczego portalu wnp.pl, każdego dnia pracuje kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, grafików, informatyków i specjalistów odpowiedzialnych za rozwój i promocję projektu. Grupa PTWP i należące do niej portale to: kilkadziesiąt rozbudowanych serwisów branżowych, ponad 50 serwisów tematycznych, kilkaset tysięcy aktualnych ofert i ogłoszeń w kilku kategoriach, 140 tysięcy odbiorców codziennych newsletterów i alertów, ponad 5 milionów newsletterów wysyłanych w każdym miesiącu, 10 tysięcy informacji i blisko 9 milionów odsłon co miesiąc" – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawcy serwisu. 

Wnp.pl w nowej odsłonie stawia na wygodę użytkowników oferując wyższy stopień interaktywności. Stronę główną każdy będzie mógł ułożyć zgodnie z własnymi preferencjami: odpowiednio ustawić kolejność serwisów, notowań, zwartość wyszukiwarek, wybrać na stałe profil spółki giełdowej. Zmieniona, bardziej przejrzysta szata graficzna portalu, umożliwi jeszcze szybszy dostęp do informacji, tekstów i danych ekonomicznych.

Poruszanie po nowym serwisie będzie bardziej intuicyjne dzięki różnorodnej kolorystyce. Pozwoli ona na łatwą identyfikację poszczególnych serwisów branżowych – energetykę charakteryzował będzie kolor niebieski, górnictwo – zielony, a hutnictwo – pomarańczowy. Z treścią portalu zintegrowany będzie również Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł.

Nowością w serwisach branżowych będzie skupiająca najbardziej istotne tematy dla branży rubryka „W centrum uwagi”. Portale nadal będą oferowały podserwisy branżowe, np. energetyka atomowa czy gaz łupkowy oraz serwisy specjalne, takie jak poświęcone poszczególnym konferencjom i wydarzeniom organizowanym przez Grupę PTWP SA, z Europejskim Kongresem Gospodarczym na czele.

Grupa PTWP SA, wydawca czasopism biznesowych, takich jak: "Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł", "Rynek Spożywczy", "Rynek Zdrowia" i "Farmer" oraz organizator branżowych konferencji jest jednocześnie właścicielem 70 proc. udziałów w PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 11:06
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Andrzej Mężyński szefem Forsal.pl
Na początku grudnia br., Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, serwisu ekonomicznego. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach mają przyczynić się do dalszego rozwoju portalu.
02.12.24, 08:30
| internet » informacje
Grupa PTWP w III kwartale 2024 r.: 16,3 mln zł przychodów
Grupa PTWP w III kwartale br. wypracowała 16,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
28.11.24, 19:36
| internet » informacje
Wszystko w jednym miejscu. Interia z nową funkcjonalnością na smartfony
Interia wprowadziła innowacyjną funkcję na swojej mobilnej stronie głównej, umożliwiającą szybki dostęp do skrótów najważniejszych wydarzeń z różnych dziedzin, takich jak polityka, biznes, sport czy ekologia. Nowe rozwiązanie, wspierane przez AI, ma łączyć doświadczenie redakcji z technologią, by ułatwić użytkownikom przeglądanie i czytanie treści.
27.11.24, 08:30
| internet » informacje
WP Holding w III kwartale 2024 r.: wzrost zysku o ponad 11 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2024 r. wyniosły ponad 437 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 8 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Zysk netto spółki wyniósł prawie 80 mln zł, po wzroście o ponad 11 proc.
26.11.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
To nie takie proste. Nowy format Gazeta.pl
We wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy.
26.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Kara jednak ważna. Sąd oddala odwołanie właściciela dostawcy usługi VOD Poszwixxx Tv
Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XX Gospodarczy oddalił odwołanie Łukasza Poszwy od decyzji Przewodniczącego KRRiT w sprawie nałożenia kary w wysokości 10 tys. zł – poinformowała KRRiT.
25.11.24, 11:05
| internet » informacje
VML Poland tworzy globalną stronę internetową dla mnarki Tic Tac
VML Poland odpowiada za projekt i wdrożenie globalnej strony internetowej dla marki Tic Tac. Uruchomiona została pierwsza lokalna odsłona nowego serwisu.
22.11.24, 16:15
| internet » informacje
EqualVoice: Innowacyjne narzędzie Ring Publishing wspiera równość płci w mediach
Ringier Axel Springer Polska wprowadził Asystenta EqualVoice, innowacyjne narzędzie AI stworzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Polski i Szwajcarii. Narzędzie jest zintegrowane z platformą Ring Publishing, która służy do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści.
21.11.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prawdziwe Historie z dużym rozmachem od OTOMOTO
Serwis OTOMOTO zaprezentował kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe Historie”. To koncept wideo, który w 2021 r. stał się viralem w mediach społecznościowych. W tym sezonie świątecznym kampania wraca z większym rozmachem.
20.11.24, 17:15
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Dzieje się. Specjalne wydanie wideocastu z udziałem publiczności
piątek, 22 listopada br., odbędzie się nagranie specjalnego wydania wideopodcastu „Dzieje się” na żywo z udziałem publiczności. To pierwszy taki projekt przygotowany tylko dla subskrybentów TOK FM Premium.