16.02.12, 16:31

Zakupy grupowe B2B w nowej odsłonie

B2Bdeal.pl, portal zakupów grupowych dla biznesu, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy.

B2Bdeal.pl, portal zakupów grupowych dla biznesu, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy.

Podstawową modyfikacją wprowadzoną do schematu działania serwisu jest rozszerzenie modelu zakupów grupowych. B2Bdeal.pl dzieli oferty na promocje długoterminowe z mniejszym rabatem – Deal, oraz krótkoterminowe z większym upustem – Super Deal. W zależności od typu promocji zmieni się także wysokość pobieranej prowizji.

Największą zmianą na B2Bdeal.pl jest wprowadzenie oferty Deal, która jest emitowana na stronach portalu w okresie od 31 do 365 dni. Rabat udzielony na daną usługę czy produkt mieści się wtedy w granicach od 5 do 19 proc. Postawiono na samodzielność firm chcących promować się na B2BDeal.pl. Treść oferty oraz grafikę do niej klient wykonuje we własnym zakresie, dzięki czemu od wartości zakupu pobierana jest znacznie niższa prowizja.

"Chcemy stworzyć swoiste "Allegro dla firm", gdzie każdego dnia będzie można znaleźć interesujące i przede wszystkim pożądane przez biznes oferty z każdego regionu Polski. Poczynając od biura księgowego, a kończąc na firmowym samochodzie. Każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla wykonywanej profesji. Jest to rozszerzenie standardowego modelu zakupów grupowych do modelu profesjonalnej platformy zakupów i promocji dla biznesu" – mówi Tomasz Krobski, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl. Dopełnieniem tego modelu, a zarazem esencją zakupów grupowych dla biznesu jest Super Deal. To promocyjna oferta na vouchery z rabatem od 20 do 90 proc, które mogą być prezentowane na portalu w okresie do 30 dni.

To nie koniec pomysłów i zmian dokonanych w działaniu tego serwisu. Nowym rozwiązaniem dla biznesu jest bowiem system oszczędnościowy. Od teraz każdy klient nabywający voucher oszczędza 2 proc. jego ceny, który odkładany jest na indywidualne, wirtualne konto użytkownika, gotowe do realizacji przy kolejnej transakcji.

Kolejna innowacja to stworzenie katalogu B2Bfirmy.pl. Od teraz każda firma oferująca na B2BDeal.pl swoje usługi w promocyjnych cenach, zostanie wpisana na listę wartych polecenia partnerów biznesowych. Główną funkcją katalogu ma być ułatwienie przedsiębiorcom poszukiwania zaufanych firm, z którymi będą mogły podjąć współpracę. Korzyść płynie też dla samych oferentów. Dzięki zamieszczeniu profilu ich działalności na B2Bfirmy.PL będą mogły chociażby skuteczniej pozycjonować swoją stronę WWW i rozszerzyć zakres prowadzonej kampanii marketingowej.

"Czasy dla biznesu w Polsce są trudne. Dlatego firmy z jeszcze większym zaangażowaniem poszukują skutecznych rozwiązań dla swojej działalności. Wszystkie projekty B2B (Biznes dla Biznesu) w znaczącym stopniu pomagają ułatwić ten proces. A co najważniejsze, dają firmom dogodny sposób na efektywną promocję oraz skuteczne oszczędzanie" – dodaje Krobski. 

B2BDeal.pl rezygnuje z nazw miast jako kluczowych parametrów wyszukiwania ofert na stronie. Od teraz już nie tylko położenie geograficzne, ale także kilkanaście biznesowych kategorii pomogą użytkownikom  wyszukać interesujące ich promocje.

Do listy nowych rozwiązań dochodzi także blog prowadzony przez zespół B2Bdeal.pl. Pojawiające się na stronie b2bdeal.pl/blog prawie codziennie artykuły dotyczą tematyki biznesu i zawierają wiele cennych rad, które mogą być pomocne w prowadzeniu własnej firmy. Często też odwołują się do ofert, które są aktualnie dostępne w serwisie.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.