16.02.12, 16:31

Zakupy grupowe B2B w nowej odsłonie

B2Bdeal.pl, portal zakupów grupowych dla biznesu, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy.

B2Bdeal.pl, portal zakupów grupowych dla biznesu, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy.

Podstawową modyfikacją wprowadzoną do schematu działania serwisu jest rozszerzenie modelu zakupów grupowych. B2Bdeal.pl dzieli oferty na promocje długoterminowe z mniejszym rabatem – Deal, oraz krótkoterminowe z większym upustem – Super Deal. W zależności od typu promocji zmieni się także wysokość pobieranej prowizji.

Największą zmianą na B2Bdeal.pl jest wprowadzenie oferty Deal, która jest emitowana na stronach portalu w okresie od 31 do 365 dni. Rabat udzielony na daną usługę czy produkt mieści się wtedy w granicach od 5 do 19 proc. Postawiono na samodzielność firm chcących promować się na B2BDeal.pl. Treść oferty oraz grafikę do niej klient wykonuje we własnym zakresie, dzięki czemu od wartości zakupu pobierana jest znacznie niższa prowizja.

"Chcemy stworzyć swoiste "Allegro dla firm", gdzie każdego dnia będzie można znaleźć interesujące i przede wszystkim pożądane przez biznes oferty z każdego regionu Polski. Poczynając od biura księgowego, a kończąc na firmowym samochodzie. Każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla wykonywanej profesji. Jest to rozszerzenie standardowego modelu zakupów grupowych do modelu profesjonalnej platformy zakupów i promocji dla biznesu" – mówi Tomasz Krobski, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl. Dopełnieniem tego modelu, a zarazem esencją zakupów grupowych dla biznesu jest Super Deal. To promocyjna oferta na vouchery z rabatem od 20 do 90 proc, które mogą być prezentowane na portalu w okresie do 30 dni.

To nie koniec pomysłów i zmian dokonanych w działaniu tego serwisu. Nowym rozwiązaniem dla biznesu jest bowiem system oszczędnościowy. Od teraz każdy klient nabywający voucher oszczędza 2 proc. jego ceny, który odkładany jest na indywidualne, wirtualne konto użytkownika, gotowe do realizacji przy kolejnej transakcji.

Kolejna innowacja to stworzenie katalogu B2Bfirmy.pl. Od teraz każda firma oferująca na B2BDeal.pl swoje usługi w promocyjnych cenach, zostanie wpisana na listę wartych polecenia partnerów biznesowych. Główną funkcją katalogu ma być ułatwienie przedsiębiorcom poszukiwania zaufanych firm, z którymi będą mogły podjąć współpracę. Korzyść płynie też dla samych oferentów. Dzięki zamieszczeniu profilu ich działalności na B2Bfirmy.PL będą mogły chociażby skuteczniej pozycjonować swoją stronę WWW i rozszerzyć zakres prowadzonej kampanii marketingowej.

"Czasy dla biznesu w Polsce są trudne. Dlatego firmy z jeszcze większym zaangażowaniem poszukują skutecznych rozwiązań dla swojej działalności. Wszystkie projekty B2B (Biznes dla Biznesu) w znaczącym stopniu pomagają ułatwić ten proces. A co najważniejsze, dają firmom dogodny sposób na efektywną promocję oraz skuteczne oszczędzanie" – dodaje Krobski. 

B2BDeal.pl rezygnuje z nazw miast jako kluczowych parametrów wyszukiwania ofert na stronie. Od teraz już nie tylko położenie geograficzne, ale także kilkanaście biznesowych kategorii pomogą użytkownikom  wyszukać interesujące ich promocje.

Do listy nowych rozwiązań dochodzi także blog prowadzony przez zespół B2Bdeal.pl. Pojawiające się na stronie b2bdeal.pl/blog prawie codziennie artykuły dotyczą tematyki biznesu i zawierają wiele cennych rad, które mogą być pomocne w prowadzeniu własnej firmy. Często też odwołują się do ofert, które są aktualnie dostępne w serwisie.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 11:52
| internet » informacje
Klub Świadomej Konsumentki. Nowy projekt serwisu WP Kobieta
Redakcja serwisu WP Kobieta uruchamia Klub Świadomej Konsumentki, w którym czytelniczki będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.