18.02.12, 21:13

SuperHost.pl promuje się poprzez social media

Firma hostingowa SuperHost.pl wprowadza na rynek darmową usługę dla małego biznesu, którą wesprze nietypową kampanią w social mediach.

Firma hostingowa SuperHost.pl wprowadza na rynek darmową usługę dla małego biznesu, którą wesprze nietypową kampanią w social mediach. Usługa FreePack oferuje m.in. bezpieczny serwer bez reklam z pocztą e-mail, kreatorem stron, możliwością podpięcia własnej domeny oraz PHP i MySQL. Wszystko to za darmo i bez żadnych ograniczeń czasowych, co czyni usługę unikalną na polskim rynku.

FreePack będzie wspierany nietypową kampanią w social mediach, a jednym z zastosowanych narzędzi będzie mechanizm polecania usługi w zamian za możliwość zwiększania darmowej powierzchni dyskowej. Każdy użytkownik, który zarekomenduje FreePack swoim znajomym na Facebooku lub Twitterze będzie otrzymywał dodatkową powierzchnię dyskową (użytkownik zarejestrowany z takiego odnośnika powiększa wielkość dysku o 400 MB nie tylko sobie, ale i polecającemu - aż do wielkości 3 GB). SuperHost.pl planuje także działania komunikacyjne i konkursowe z wykorzystaniem platformy Facebook, w tym aktywizujące społeczność swojego fanpage.

"W naszym przekonaniu usługa FreePack jest rewolucją na polskim rynku hostingowym, a w związku z tym jesteśmy absolutnie przekonani, że najlepszym sposobem na jej wypromowanie jest oddanie tego zadania w ręce najbardziej zainteresowanych, czyli naszych klientów i potencjalnych klientów. Może to wyglądać na dość zaskakujący pomysł w branży technologicznej, ale wynika on wprost z tego, że produkt absolutnie broni się sam. SuperHost.pl jest jedyną profesjonalną firmą hostingową w Polsce, która oferuje taką usługę bez żadnych "haczyków" i "drobnych druczków". Bezpłatne konta hostingowe mają tę samą infrastrukturę i jakość co pakiety Premium" - mówi Mateusz Hublewski, Marketing Manager SuperHost.pl.

"Darmowy hosting oznaczał do tej pory w zdecydowanej większości usługi słabej jakości, z wymuszonymi dodatkami w postaci reklam i nieprzystosowane do potrzeb biznesu. Tymczasem SuperHost.pl, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, oferuje całkowicie za darmo dużą wartość dla przedsiębiorców" – dodaje Michał Jerzyk, prezes zarządu SuperHost.pl.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.