INTERIA.PL dla Prymatu

Portal INTERIA.PL zapewnia kompleksową obsługę webmastersko-internetową firmy Prymat, lidera na rodzimym rynku przypraw jednorodnych, mieszanek przyprawowych i przypraw uniwersalnych.

INTERIA.PL wykonała trzy serwisy internetowe: firmowy serwis firmy Prymat (http://www.prymat.pl/), witrynę WWW przyprawy Kucharek (http://www.kucharek.pl/) oraz witrynę dla serii przypraw ekonomicznych Asta (http://www.asta.info.pl/). INTERIA.PL opracowała i wyprodukowała także prezentację multimedialną spółki Prymat. W ramach umowy portal zapewnia stałe wsparcie webmasterskie dla serwisów WWW oraz świadczy usługi hostingowe.

- Podczas przetargu INTERIA.PL przedstawiła nam nie tylko najkorzystniejszą ofertę i najciekawsze pomysły, ale przede wszystkim zaoferowała kompleksowe usługi - podsumowała współpracę z portalem Danuta Krzemień, Marketing & PR Manager PPH Prymat. - W efekcie powstały nowoczesne serwisy, które - mamy nadzieję - przyczynią się do wzmocnienia naszych relacji z klientami - dodała.

Nowe serwisy Prymat skierowane są przede wszystkim do dwóch grup odbiorców: konsumentów poszukujących przepisów kulinarnych i informacji o przyprawach oraz dziennikarzy chcących dowiedzieć się więcej o firmie i jej produktach. W serwisach znaleźć można m.in. kompendium wiedzy o przyprawach, porady i ciekawostki, przepisy kulinarne oraz informacje o produktach Prymatu i nowościach w ofercie firmy. Wkrótce na stronach Prymat i Kucharek pojawią się konkursy i zabawy, przeznaczone nie tylko dla gotujących Pań.

Istniejąca od 1983 r., rodzinna firma PPH Prymat Sp. z o.o., zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych, jest liderem na rynku uniwersalnych przypraw do potraw i wiceliderem na rynku przypraw jednorodnych i mieszanek. Firma oferuje swoje produkty pod markami Prymat, Asta i Kucharek. W swojej działalności firma przywiązuje najwyższą wagę do stałego nadzoru nad procesami produkcyjnymi oraz rygorystycznej selekcji surowców, co potwierdzają posiadane przez Prymat certyfikaty zapewnienia jakości serii ISO oraz zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego HACCP. W 2004 r. przychody firmy Prymat wyniosły ponad 126 mln zł.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.