20.02.06, 00:08

Infinity Group dla Polsat Sport

Infinity Group na zlecenie kanału Polsat Sport zrealizowała wortal Polsat Sport TV.
Infinity Group na zlecenie kanału Polsat Sport zrealizowała wortal Polsat Sport TV (www.polsatsport.tv). Wortal uruchomiono w styczniu b.r. Jest to projekt o tyle ciekawy, że dalsze prace zmierzać będą w kierunku rozwinięcia w nim modułów telewizji interaktywnej.

Na obecnym etapie główną funkcją wortalu jest komunikowanie treści transmitowanych przez Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Serwis służy też nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z użytkownikami oraz budowaniu świadomości marki.

Infinity Group opracowała mechanizmy funkcjonowania wortalu pozwalające na jego rozwój i coraz silniejszą integrację z kanałem telewizyjnym. Obecnie w serwisie funkcjonuje już obszerna baza materiałów video. W planach jest też zróżnicowanie zawartości serwisu na potrzeby innych mediów (np. telefon komórkowy) oraz określonych grup odbiorców.

Serwis został zbudowany w oparciu o system zarządzania treścią RedDot CMS. Infinity Group wykorzystała możliwości jego integracji z zewnętrznymi aplikacjami. Opracowana do tego serwisu autorska aplikacja pozwala klientowi na pełne zarządzanie programem z poziomu RedDot CMS. W projekcie tym Infinity Group zastosowała nowatorskie rozwiązania pozwalające na integrację RedDot CMS z technologią flash. Dzięki nim redakcja serwisu ma możliwość samodzielnego konfigurowania flashowych elementów serwisu. „Podczas wdrażania wortalu Polsat Sport TV z powodzeniem, i co ważne – unikając kompromisów - połączyliśmy funkcjonalność z efektowną warstwą wizualną” - mówi Grzegorz Perkowski, Dyrektor Technologii w Infinity Group. Opinię tę potwierdza Tomasz Waligóra z Działu Promocji Polsatu: „Aplikacja jest doskonale skrojona pod aktualne i przyszłe potrzeby, daje się łatwo adaptować, rozwijać, jest elastyczna, przejrzysta i dodatkowo przyjazna graficznie. System zaprojektowany na potrzeby zarządzania zawartością strony, a szczególnie programem oraz różnymi rodzajami rozrywek prezentowanych na antenie, a więc i na stronie Polsatu Sport, funkcjonuje wzorowo”.

Polsat Sport to największy polski kanał sportowy. Wystartował 11 sierpnia 2000 roku. Przez pięć lat udało się zbudować profesjonalny zespół redakcyjno-komentatorski, który pozwala na produkcję ok. 300 transmisji z różnych wydarzeń sportowych. Stale rosnącą ilość produkcji i pokazywanych wydarzeń zaowocowała startem nowego kanału – Polsatu Sport Extra (18 października 2005 roku). Polsat Sport notuje wiele sukcesów. Najważniejszym jest wyprodukowanie w całości transmisji z Mistrzostw Świata w Korei i Japonii w 2002 roku. Polsat Sport regularnie transmituje najciekawsze i najlepsze rozgrywki piłkarskie - Ligę Mistrzów UEFA, Puchar UEFA, Ligę Niemiecką, Ligę Szkocką, Ligę Włoską czy Holenderską. Także produkuje i emituje transmisje z najlepszych polskich wydarzeń sportowych: Polskiej Ligi Siatkówki, Ekstraligi Żużlowej , gal boksu zawodowego, rozgrywek piłkarskiego Pucharu Polski – to regularne pozycje w ramówce Polsatu Sport i Polsatu Sport Extra.

O Infinity Group:

Infinity Group to grupa wyspecjalizowanych podmiotów oferująca kompleksowe usługi z zakresu wsparcia procesów biznesowych. Projekty Infinity Group koncentrują się na zastosowaniu zaawansowanych technologii internetowych do usprawniania komunikacji firm i organizacji z ich otoczeniem.

W skład Infinity Group wchodzą:
Infinity Systems wyspecjalizowana w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy biznesowe;
Infinity Interactive, agencja interaktywna, tworząca kompleksowe strategie e-marketingowe;
Infinity Promotion wspomagająca działania grupy w zakresie projektów BTL.

Do grona klientów Infinity Group należą m.in. Citibank Handlowy, Cadbury Wedel, PTC ERA, Nordea Życie, CitiFinancial, Grupa Polsat, Castorama, Krűger Polska, Związek Banków Polskich.

www.infinitygroup.pl

Komentarze

Powiązane

04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 20:15
| radio » informacje | internet » informacje
ESKA Reakcje. Trzy pokolenia bohaterami nowej serii prowadzone przez Michała Hanczaka
W nowej odsłonie serii „ESKA Reakcje” na kanale YouTube Radia ESKA bohaterami zostali przedstawiciele trzech pokoleń: Gez Z, Millenialsów i Seniorów. W każdym odcinku komentują i oceniają m.in. teledyski czy fragmenty filmów.
02.09.24, 17:45
| internet » ludzie
Maciej Wernio na czele serwisu NOIZZ
Maciej Wernio z serwisem NOIZZ (Ringer Axel Springer Polska) jest związany od prawie dziewięciu lat, od 2024 r. objął stanowisko p.o. redaktora naczelnego serwisu. Jest także współautorem nowego podcastu kulturalnego „TOPKA”.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.