06.04.12, 20:57
Fanpage Trender rozpoczyna współpracę z IIBR
Fanpage Trender rozpoczął współpracę z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych z Grupy Gemius w zakresie badań social media.
Fanpage Trender rozpoczął współpracę z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych z Grupy Gemius w zakresie badań social media. Fanpage Trender - narzędzie do analizy marketingu na Facebooku - dostarcza dane pochodzące z monitoringu profili o zachowaniach użytkowników Facebooka.
Facebook - mający ponad 800 mln użytkowników - już od pewnego czasu jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Także w naszym kraju jego popularność stale rośnie. Na koniec 2011 roku serwis ten liczył 7,5 mln użytkowników z Polski.
"Facebook jest od dłuższego czasu najważniejszym serwisem społecznościowym dla polskich marketerów. Muszą więc mieć do dyspozycji naprawdę wszechstronne narzędzia, które pomogą im w prowadzeniu stron, dostarczą pogłębionej analizy i umożliwią porównania do działań prowadzonych przez konkurencję. Dlatego uważamy, że nasza współpraca z IIBR stworzy klientom nowe możliwości" – komentuje Jan Zając, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender.
Dane dostarczane przez Fanpage Trender są elementem kompleksowej oferty IIBR w zakresie badań social media, który współpracując z Fanpage Trender wzbogaca portfolio swoich produktów badawczych. Dzięki kooperacji obu firm mogą one zaoferować zarówno ilościowe jak i jakościowe badania fanów oraz informacje o zasięgu poszczególnych aktywności w mediach społecznościowych oparte na danych deklaratywnych.
"Wspólnie z Fanpage Trender jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom innowacyjne i kompleksowe rozwiązania w zakresie badań aktywności marek w social media oraz wsparcie analityczne w tym zakresie" - podkreśla Maciej Milewski, dyrektor zarządzający Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze