06.04.12, 20:59

Discovery Channel i TLC na wiosnę z premierami i lokalnymi produkcjami

Blisko pięćdziesiąt premier i rekordowa ilość polskich akcentów znajdzie się w ramówkach Discovery Channel i TLC na wiosnę.

Blisko pięćdziesiąt premier i rekordowa ilość polskich akcentów znajdzie się w ramówkach Discovery Channel i TLC na wiosnę.

Wiosenna propozycja Discovery Channel to połączenie nowych odcinków kultowych serii, takich jak „Prawda czy fałsz – pogromcy mitów”, czy „Łowcy burz”, z zupełnie nowymi propozycjami programowymi. Jest wśród nich dokument „Więcej niż magia”,  opowieść o Dynamo – niezwykłym brytyjskim magiku, który swoim kunsztem iluzjonistycznym podbija serca gwiazd showbusinessu. W wiosennej ramówce nie zabraknie też kilku polskich akcentów. Już 1. kwietnia na antenie Discovery Channel pojawi się pierwszy odcinek serii „Policyjne jednostki specjalne”, w którym ekipa Discovery będzie towarzyszyć trzem interdyscyplinarnym zespołom policyjnym działającym w Warszawie, Moskwie i Bukareszcie w ich codziennych zmaganiach ze światem przestępczym. To pierwsza regionalna produkcja Discovery Channel.

Na antenie kanału pojawi się też komentarz do największej czekającej Polskę imprezy - EURO 2012. W czerwcu, w dokumencie „Behind the scenes – EURO 2012” pokazane zostaną kulisy przygotowań do tego wydarzenia. Ekipa Discovery wyruszy w podróż po Polsce i Ukrainie, by pokazać zaplecze sportowe, infrastrukturę i system bezpieczeństwa tej największej w dziejach polskiego sportu imprezy masowej. Kolejny polski akcent znajdzie się w wiosennej serii „Amerykański Chopper: ojciec kontra syn”. Tu, w jednym z odcinków widzowie zobaczą reakcję Jurka Owsiaka na widok  „orkiestrowego” choppera. Narodziny tego „cacka” w warsztacie Paula Juniora obserwowała ekipa Discovery.

Wiosenną ramówkę Discovery Channel będzie wspierać kampania pod hasłem „Moc odkrywania”. Kampania obejmie on-air (Discovery Channel), prasę oraz online. Kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Ars Thanea we współpracy z działem marketingu warszawskiego oddziału Discovery Networks CEEMEA. Kampania rusza w sobotę, 3 marca br. i potrwa dwa miesiące.

Wśród 24 premier TLC zaplanowanych na tegoroczną wiosnę nie zabraknie także polskiej produkcji. Będzie nią seria „Matka czy nastolatka” z Joanną Koroniewską. Wcielając się w rolę gospodyni programu, prowadząca próbuje dociec genezy międzypokoleniowych konfliktów rodzinnych i pomóc w metamorfozie matek i ich dorastających córek.

Podobnie jak dotychczas, na antenie tego kanału będą poruszane tematy trudne i kontrowersyjne. W dokumencie „Chcę być facetem” TLC zapyta kobiety, które poddają się terapii zmiany płci o ich motywacje, rozterki i problemy, z jakimi się spotykają zarówno w kontaktach z osobami najbliższymi jak i ze światem zewnętrznym. Wśród innych dokumentów przełamujących tabu znajdą się m.in. takie propozycje jak „Wstydliwe choroby 3”, „Usunąć wspomnienia” czy „Odzyskać twarz – odzyskać życie”.

Wiosna to dla Discovery Networks CEEMEA w Polsce kolejny sezon pokaźnych inwestycji w rozwój naszych kanałów. Stawiamy przede wszystkim na mocną ofertę programową z rekordową ilością lokalnych, polskich produkcji telewizyjnych. Chcemy nadal zaspokajać ciekawość naszych widzów” - komentuje Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.