06.04.12, 21:04

Warslove.pl – nowy serwis społecznościowy

Spółka pkt.pl uruchomiła nowy serwis społecznościowy warslove.pl. Umożliwi on mieszkańcom stolicy łatwy kontakt z ulubionymi sklepami, lokalami gastronomicznymi, salonami spa, siłowniami, kinami czy instytucjami kulturalnymi oraz korzystanie z atrakcyjnego systemu rabatów na zakup produktów i usług.

Spółka pkt.pl uruchomiła nowy serwis społecznościowy warslove.pl. Umożliwi on mieszkańcom stolicy łatwy kontakt z ulubionymi sklepami, lokalami gastronomicznymi, salonami spa, siłowniami, kinami czy instytucjami kulturalnymi oraz korzystanie z atrakcyjnego systemu rabatów na zakup produktów i usług.

Portale społecznościowe cieszą się w Polsce dużą popularnością. Z serwisów tego typu korzysta blisko dwie trzecie internautów. Polscy użytkownicy równie chętnie korzystają z zakupów online. Wśród najczęściej wymienianych przez internautów zalet kupowania w sieci są: oszczędność pieniędzy (38 proc. wskazań), możliwość nabycia produktów najwyższej jakości (17 proc.) oraz oszczędność czasu (15 proc.). W poszukiwaniu najkorzystniejszych ofert polscy internauci najchętniej korzystają z porównywarek cen (56 proc. kupujących online), serwisów z opiniami użytkowników (53 proc.) oraz serwisów zakupów grupowych (18 proc.). Wśród wyszukiwań generowanych przez internautów coraz większą rolę odgrywają zapytania dotyczące usług oferowanych lokalnie, w pobliżu miejsca zamieszkania użytkowników. Aby ułatwić im dostęp do najatrakcyjniejszych ofert, pkt.pl przygotowało serwis społecznościowy warslove.pl, który oficjalnie zostanie uruchomiony 2 kwietnia br. Obecnie trwa rejestracja użytkowników. Na pierwsze 10 tys. osób czekają bezpłatne karty zniżkowe.

"Warslove.pl to pierwszy serwis tego typu w Polsce. Platforma łączy najpopularniejsze trendy społecznościowe z biznesem. Celem projektu jest budowa społeczności świadomych konsumentów oraz zapewnienie im dostępu do najlepszej oferty usług, zarówno pod względem cenowym, jak i jakościowym, oferowanych na lokalnym rynku. warslove.pl to także szansa dla przedsiębiorców na stworzenie wokół własnych marek grup wiernych klientów oraz nawiązanie z nimi trwałego dialogu. Portal dedykowany jest dla mieszańców Warszawy, jednak mogą korzystać z niego również osoby z innych miast, które np. regularnie odwiedzają stolicę" - mówi Adam Urbanowski, twórca i Brand Manager portalu warslove.pl. "W najbliższej przyszłości planujemy uruchomić podobne serwisy w pozostałych dużych aglomeracjach. Społecznościowe portale regionalne to coś więcej niż biznes. To nasza misja, której celem jest udostępnienie mieszkańcom możliwości oszczędzania podczas wykonywania codziennych aktywności, takich jak zakupy czy korzystanie z usług i rozrywki. Wychodzimy naprzeciw rosnącym cenom, kryzysowi i niskim płacom. Każdego dnia, konsekwentnie będziemy zwiększać listę miejsc, w których członkowie naszej społeczności otrzymają atrakcyjne rabaty" – dodaje Adam Urbanowski.

Dzięki warslove.pl użytkownicy zyskają możliwość korzystania z atrakcyjnego systemu zniżek oferowanych w partnerskich sieciach sklepów, restauracji, kin, pubów, siłowni, aptek oraz w wielu innych miejscach. Aby zapewnić klientom dostęp do najlepszych ofert, baza firm współpracujących z serwisem jest systematycznie rozbudowywana. Bonifikaty będą przyznawane na podstawie indywidualnych kart rabatowych, dostępnych bezpłatnie dla pierwszych 10 tys. członków społeczności warslove.pl.

Poza możliwością otrzymania zniżek, serwis umożliwi wyszukiwanie usług m.in. według kategorii oraz słów kluczowych. Użytkownicy będą mogli również dzielić się opiniami, przygotowywać recenzję czy umieszczać materiały multimedialne. Platforma zawiera funkcjonalność, dzięki której za każdą aktywność członkowie społeczności będą premiowani punktami. Najbardziej aktywne osoby, które zdobędą w danym tygodniu największą liczbę punktów otrzymają atrakcyjne nagrody.

Wśród funkcjonalności serwisu, znajdą się również informacje na temat interesujących wydarzeń, atrakcyjnych akcji promocyjnych, ciekawych miejsc w Warszawie, wartych odwiedzenia oraz ogłoszenia z ofertami kupna-sprzedaży czy dotyczącymi lokalnego rynku pracy.

Serwis warslove.pl został opracowany również z myślą o lokalnych przedsiębiorcach i dużych firmach działających na terenie Warszawy. Pkt.pl przygotowało atrakcyjną ofertę reklamową, umożliwiającą promocję produktów i usług w ramach portalu, a tym samym bezpośrednie dotarcie do setek tysięcy potencjalnych klientów, zarówno mieszkańców stolicy, jak i turystów odwiedzających miasto.

Docelowo, portal będzie dostępny również w wersji anglojęzycznej. Dzięki temu stanie się użytecznym narzędziem również dla zagranicznych gości, odwiedzających stolicę m.in. w trakcie zbliżających się Mistrzostw Europy. Pkt.pl planuje także przygotowanie aplikacji mobilnej, która umożliwi wyszukiwanie punktów usługowo-handlowych, oferujących zniżki dla członków społeczności warslove.pl.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.