06.04.12, 21:11
Monster High debiutuje na rynku
Na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.
28 marca br. na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.
Bohaterami magazynu są przerażająco fantastyczne nastolatki ze Straszyceum – Monster High. To dzieci, bądź najbliżsi znanych potworów i straszliwych postaci, jak Dracula, Mumia, Meduza, Frankenstein, zombie, czy wilkołak. Nie straszą, ale zabijają stylem i przewrotnym humorem. W każdym numerze jest miejsce na komiksy, nowinki modowe, informacje o książkach, czy filmach. W pismie znajdują sie psychozabawy, testy i quizy. Wśród dodatków dołączanych do każdego numeru pisma są prezenty. W pierwszym numerze jest to bransoletka.
Cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł. Wprowadzenie pisma wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych na kanałach TVP, Disney Channel, teleTOON+, Nickelodeon, a także działania w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Monster High jest marką zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek firmy Mattel. Redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaworska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze