06.04.12, 21:11

Monster High debiutuje na rynku

Na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.

28 marca br. na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.

Bohaterami magazynu są przerażająco fantastyczne nastolatki ze Straszyceum – Monster High. To dzieci, bądź najbliżsi znanych potworów i straszliwych postaci, jak Dracula, Mumia, Meduza, Frankenstein, zombie, czy wilkołak. Nie straszą, ale zabijają stylem i przewrotnym humorem. W każdym numerze jest miejsce na komiksy, nowinki modowe, informacje o książkach, czy filmach. W pismie znajdują sie psychozabawy, testy i quizy. Wśród dodatków dołączanych do każdego numeru pisma są prezenty. W pierwszym numerze jest to bransoletka.

Cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł. Wprowadzenie pisma wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych na kanałach TVP, Disney Channel, teleTOON+, Nickelodeon, a także działania w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

Monster High jest marką zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek firmy Mattel. Redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaworska.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?