06.04.12, 21:12
Goal.pl celuje w NewConnect i rozpoczyna ekspansję mobilną
Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, przymierza się do konsolidacji rynku.
Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, przymierza się do konsolidacji rynku. W tym celu zamierza przeprowadzić niepubliczną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie 2012 i 2013 r. Kilka dni temu uruchomił wersję mobilną swojego serwisu- m.goal.pl
"W porównaniu do rozwiniętych rynków piłkarskich takich jak niemiecki, angielski czy francuski mamy ogromny potencjał wzrostu. W związku z EURO 2012 spodziewamy się bardzo dużego wzrostu zainteresowania piłką nożną i dojrzewania rynku. Już w 2010 r. liczba widzów na meczach ekstraklasy zwiększyła się o 68%. Naszym zdaniem po zakończeniu EURO 2012 liczba ta nadal będzie znacząco wzrastać, ze względu na powstanie nowoczesnych stadionów w największych miastach, a także dlatego, iż 80% osób deklarujących zainteresowanie sportem wskazuje właśnie na piłkę nożną" - tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Wasowski Ventures, jeden z głównych udziałowców Goal.pl.
Rynek portali internetowych o tematyce piłkarskiej w Polsce jest bardzo rozdrobniony. "To najczęściej małe, prywatne inicjatywy bez dużego przebicia medialnego, ale z dosyć dobrymi nazwami domen i pewną stałą rzeszą fanów. Dlatego zdecydowaliśmy się na konsolidację tego rynku, a na to potrzebne są środki. Stąd decyzja o NewConnect. Z rynku chcielibyśmy zebrać ponad milion złotych" - zapowiada Piotr Wąsowski.
Kilka dni temu Goal.pl udostępnił swoim użytkownikom aplikację m.goal.pl, umożliwiającą korzystanie z portalu poprzez urządzenia mobilne.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze