06.04.12, 21:12
Lov3 dla młodych kobiet od o2
Wystartował Lov3 - magazyn adresowany do młodych kobiet, choć zdaniem o2 publikujący również tematy „zaczepiające” mężczyzn.
Wystartował Lov3 (lov3.pl), magazyn adresowany do młodych kobiet, choć zdaniem o2 publikujący również tematy „zaczepiające” mężczyzn. W planach jest uczynienie serwisu centralnym dla życia dziewczyn, które czas spędzają głównie na Facebooku, YouTube'ie, blogach i serwisach rozrywkowych.
Serwis ma wyróżniać wysokie tempo publikacji oraz czerpanie z formatów i estetyki znanej z blogów. Obok galerii mody młodzieżowej, przy czym pojęcie „młodzieży” rozciąga się na wiek 12-25 lat, czytelniczki znajdą omówienia wydarzeń na blogach, trochę satyry i humoru oraz porcję rozrywki koncentrującej się na gwiazdach serialów polskich i zagranicznych. Dla równowagi do serwisu mają trafiać poważne, choć pisane lekko życiowe porady.
„Marka nacechowana jest emocjami, chodzi o <> atmosfery, bycie dla tego odbiorcy filtrem wskazującym, co ważnego się dzieje w istotnych dla niego tematach” - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2. „Są już serwisy w tym segmencie polskiej sieci, mamy też spuściznę marek papierowych i telewizyjnych, ale ciągle mamy wrażenie, że miejsce pierwsze w głowach tego czytelnika jest nieobsadzone” - dodaje Brański.
Redakcja serwisu jest młoda, wyselekcjonowana pośród ludzi żyjących na co dzień poruszanymi w serwisie tematami. W zamierzeniach twórców pod koniec roku serwis powinien osiągnąć poziom miliona czytelników.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze