06.04.12, 21:15

Tablica.pl już rok na rynku

Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.

Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.

"Kiedy rok temu Szerlok.pl zmieniał nazwę na Tablica.pl, wielu pytało czy taka metamorfoza jest konieczna. W praktyce okazało się, że nikomu ta zmiana nie sprawiła większych problemów, a użytkownicy szybko przyzwyczaili się do nowej, łatwiejszej" – mówi Tomasz Drożdżyński, dyrektor zarządzający Tablica.pl. "Dzisiaj o pozytywnych efektach rebrandingu mówią też same liczby: obecnie mamy 9 mln unikalnych użytkowników, którzy w ciągu roku dodali 6,1 mln ogłoszeń, a w samym tylko marcu zanotowaliśmy 350 mln odsłon" – dodaje Drożdżyński.

Tablica.pl to serwis ogłoszeniowy prezentujący lokalne oferty handlowe. Jego zadaniem jest ułatwianie wymiany rzeczy i usług pomiędzy mieszkańcami lokalnych społeczności, którzy po spotkaniu w Internecie finalizują transakcję osobiście. Serwis w swojej pierwotnej wersji istnieje od 2009 roku, od początku 2010 roku funkcjonuje w ramach Grupy Allegro, uzupełniając ofertę największego w Polsce gracza branży e-commerce.

Tablica.pl szerszemu gronu dała się poznać za sprawą kampanii reklamowej, której głównym hasłem było „Uwolnij się od zbędnych rzeczy”. Poza spotami telewizyjnymi, radiowymi i kampanią internetową zorganizowana została również akcja oczyszczania miasta, w której Wiszące Gdzie Popadnie Ogłoszenia zostały przeniesione na Tablica.pl, a zaśmiecone do tej pory miejsca, uprzątnięte. Serwis angażuje się też w akcje społeczne. W ramach akcji „Nakarm psa z Tablicą” udało się pomóc ponad 260 psom z dziesięciu schronisk, do których trafiło blisko 7 ton karmy.

Serwis może liczyć na zaangażowanie użytkowników także w ramach fan page’a – obecnie Tablica.pl posiada  ponad 76 tys. fanów na Facebooku. Z okazji swojej rocznicy serwis zaprosił użytkowników do stworzenia specjalnej grafiki, złożonej ze zdjęć fanów korzystających z Tablica.pl. W ten sposób powstało coś na kształt urodzinowego tortu. 

Pierwsza rocznica stała się pretekstem nie tylko do podsumowań. Na bazie dotychczasowych doświadczeń, w oparciu o analizy i opinie użytkowników wprowadzono zmiany, wskutek których korzystanie z serwisu jest jeszcze wygodniejsze. Zmianie uległ m.in. layout i wygląd ogłoszenia. Teraz oprócz mapy, na stronie głównej znajduje się wyszukiwarka, a poszczególne kategorie zostały wyodrębnione. Przypisano im także odpowiednie avatary. Z kolei na stronie z ogłoszeniem miniaturki zdjęć zastąpiła galeria w dużych rozmiarach, łatwiej znaleźć też dane kontaktowe wystawiającego oraz pomocne narzędzia. Ponadto, przy dodawaniu ogłoszenia formularz samodzielnie sugeruje odpowiednią kategorię. Dzięki zmianom serwis zyskał na przejrzystości i intuicyjności.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 10:42
| radio » informacje | internet » informacje
Dobra robota: zarobki. Marcin Łukasik gospodarzem specjalnego sezonu podcastu Pracuj.pl
Zespół Pracuj.pl przygotowuje specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”.
19.03.23, 13:00
| internet » informacje
Spółka FORIGI rozwija platformę do zarządzania treścią w internecie
FORIGI, LegalTech wyspecjalizowany w usuwaniu bezprawnych treści z Internetu, przygotowuje się do wzrostu. Spółka pozyskała kilkunastu klientów i zakończyła z sukcesem pierwszą rundę finansowania.
17.03.23, 06:30
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Brand24 rozważa pozyskanie inwestora
Wrocławska spółka Brand24 chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych.
15.03.23, 14:27
| internet » informacje
Ringier Axel Springer Polska łączy redakcje et Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin
Od kwietnia br. Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. 
13.03.23, 16:00
| internet » informacje
Halo, tu bank. Podcast BGK w języku migowym
„Halo, tu bank” to autorski projekt Banku Gospodarstwa Krajowego, który ma uczyć o zrównoważonym rozwoju i angażować społeczność do udziału w wyzwaniach w tym temacie. Jest to pierwszy podcast firmowy przetłumaczony na polski język migowy.
13.03.23, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Onet nawiązuje współpracę podcastową i muzyczną z Radiem 357
W piątek 10 marca br., aplikacja Onet Audio wzbogaciła się o podcasty przygotowane przez zespół Radia 357. Do najpopularniejszych podcastów w Polsce dołączy ponad 80 odcinków podcastów Radia 357.
09.03.23, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Słynne głosy w nowej kampanii platformy Audioteka
8 marca br. miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. 
09.03.23, 16:00
| internet » ludzie
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
09.03.23, 12:00
| internet » ludzie
Piotr Kozłowski redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl od kwietnia
Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Z kolei Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.
09.03.23, 10:00
| internet » ludzie
Sylwester Kubiak awansuje w Gemius w Polsce. Został Dyrektorem Sprzedaży
Na początku marca br. Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.