06.04.12, 21:15

Tablica.pl już rok na rynku

Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.

Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.

"Kiedy rok temu Szerlok.pl zmieniał nazwę na Tablica.pl, wielu pytało czy taka metamorfoza jest konieczna. W praktyce okazało się, że nikomu ta zmiana nie sprawiła większych problemów, a użytkownicy szybko przyzwyczaili się do nowej, łatwiejszej" – mówi Tomasz Drożdżyński, dyrektor zarządzający Tablica.pl. "Dzisiaj o pozytywnych efektach rebrandingu mówią też same liczby: obecnie mamy 9 mln unikalnych użytkowników, którzy w ciągu roku dodali 6,1 mln ogłoszeń, a w samym tylko marcu zanotowaliśmy 350 mln odsłon" – dodaje Drożdżyński.

Tablica.pl to serwis ogłoszeniowy prezentujący lokalne oferty handlowe. Jego zadaniem jest ułatwianie wymiany rzeczy i usług pomiędzy mieszkańcami lokalnych społeczności, którzy po spotkaniu w Internecie finalizują transakcję osobiście. Serwis w swojej pierwotnej wersji istnieje od 2009 roku, od początku 2010 roku funkcjonuje w ramach Grupy Allegro, uzupełniając ofertę największego w Polsce gracza branży e-commerce.

Tablica.pl szerszemu gronu dała się poznać za sprawą kampanii reklamowej, której głównym hasłem było „Uwolnij się od zbędnych rzeczy”. Poza spotami telewizyjnymi, radiowymi i kampanią internetową zorganizowana została również akcja oczyszczania miasta, w której Wiszące Gdzie Popadnie Ogłoszenia zostały przeniesione na Tablica.pl, a zaśmiecone do tej pory miejsca, uprzątnięte. Serwis angażuje się też w akcje społeczne. W ramach akcji „Nakarm psa z Tablicą” udało się pomóc ponad 260 psom z dziesięciu schronisk, do których trafiło blisko 7 ton karmy.

Serwis może liczyć na zaangażowanie użytkowników także w ramach fan page’a – obecnie Tablica.pl posiada  ponad 76 tys. fanów na Facebooku. Z okazji swojej rocznicy serwis zaprosił użytkowników do stworzenia specjalnej grafiki, złożonej ze zdjęć fanów korzystających z Tablica.pl. W ten sposób powstało coś na kształt urodzinowego tortu. 

Pierwsza rocznica stała się pretekstem nie tylko do podsumowań. Na bazie dotychczasowych doświadczeń, w oparciu o analizy i opinie użytkowników wprowadzono zmiany, wskutek których korzystanie z serwisu jest jeszcze wygodniejsze. Zmianie uległ m.in. layout i wygląd ogłoszenia. Teraz oprócz mapy, na stronie głównej znajduje się wyszukiwarka, a poszczególne kategorie zostały wyodrębnione. Przypisano im także odpowiednie avatary. Z kolei na stronie z ogłoszeniem miniaturki zdjęć zastąpiła galeria w dużych rozmiarach, łatwiej znaleźć też dane kontaktowe wystawiającego oraz pomocne narzędzia. Ponadto, przy dodawaniu ogłoszenia formularz samodzielnie sugeruje odpowiednią kategorię. Dzięki zmianom serwis zyskał na przejrzystości i intuicyjności.

Komentarze

Powiązane

20.11.22, 21:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Adam Pawlukiewicz z zrelacjonuje mundial w Przeglądzie Sportowym i w kanale Total Sport
Adam Pawlukiewicz zostanie felietonistą „Przeglądu Sportowego” w trakcie Mistrzostw Świata w Katarze, jego teksty będą pokazywały biznesową i marketingową stronę Mundialu oraz opisywały mistrzostwa z perspektywy kibiców, którzy wybierają się do Dohy.
18.11.22, 19:10
| internet » informacje
Game Planet udostępnia piłkarski quiz Sędzia
18 listopda br. serwis Game Planet udostępnił quiz piłkarski „Sędzia”. Gra pozwala nabyć wiedzę i umiejętności arbitra na boisku piłkarskim. 
18.11.22, 08:00
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów redakcyjnych na czas mundialu
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów na czas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, które rozpoczynają się 20 listopada br. W Katarze będzie pracować troje korespondentów Przeglądu Sportowego Onet, a w Warszawie będzie przygotowywany codzienny program o rozgrywkach piłkarskich.
17.11.22, 11:58
| internet » informacje
Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę
Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.
17.11.22, 11:00
| internet » informacje
Mariusz Pitura rusza z projektem med-tech The Linghos
„The Linghos” to projekt med-tech, który jest połączeniem gamingu, storytellingu, technologii i logopedii. Projekt rozwija Mariusz Pitura - były dyrektor kreatywny agencji J. Walther Thompson i Walk.
17.11.22, 06:00
| internet » informacje
Interia Sport podczas mundialu będzie współpracować z Eleven Sports
Interia Sport z okazji mundialu w Katarze rozpoczyna współpracę strategiczną z Eleven Sports. Wydarzenia wprost ze stadionów i bazy reprezentacji Polski będzie codziennie relacjonowało trzech dziennikarzy – Sebastian Staszewski, Michał Białoński i Wojciech Górski. W Katarze wspierać ich będzie Sławomir Peszko, specjalny wysłannik i ekspert Interii.
16.11.22, 16:45
| internet » informacje
Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska przygotowała specjalne programy i ofertę redakcyjna na czas Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Wydarzenie będzie relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP.
16.11.22, 14:03
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Media z opóźnieniem informowały o ekspolzji we wsi Przewodów. Stacje informacyjne przerwały swoje ramówki
Mimo, że eksplozja we wsi Przewodów na Lubelszczyźnie miała miejsce15 listopada br.  o ok. 15.40, dopiero kilka godzin później media zaczęły informować o wydarzeniu. Część stacji nie przerwało jednak swoich ramówek, a prasa nie zdążyła zmienić swoich okładek.
15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
14.11.22, 12:26
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet ze specjalnym mundialowym serwisem
Przegląd Sportowy Onet uruchomił serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada br. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.