06.04.12, 21:16

Konkurs Eurosportu2 na Facebooku

Koszulki z autografami polskich (i nie tylko) gwiazd Bundesligi do wygrania przygotował kanał Eurosport 2 w swoim konkursie na Facebooku „Głos Kibica Bundesligi”.

Koszulki z autografami polskich (i nie tylko) gwiazd Bundesligi do wygrania przygotował kanał Eurosport 2 w swoim konkursie na Facebooku „Głos Kibica Bundesligi”.
 
Kanał Eurosport 2 uruchomił dla swoich polskich fanów konkurs rozgrywany na fanpage’u Eurosportu. Aplikacja ma na celu promocję dwóch kwietniowych hitów Bundesligi, które prawdopodobnie zadecydują o tym, która drużyna zdobędzie tytuł mistrza Niemiec – meczu Borussii Dortmund z Bayernem Monachium oraz Derbów Zagłębia Ruhry, czyli Schalke 04 Gelsenkirchen z Borussią Dortmund. Aplikacja konkursowa, w której zadaniem jest przygotowanie najciekawszej zapowiedzi wybranego spotkania, będzie dostępna do 14 kwietnia br. Do wygrania są koszulki z autografami Roberta Lewandowskiego, Kuby Błaszczykowskiego, Francka Ribéry’ego oraz zawodników Schalke 04 Gelsenkirchen.

Celem projektu jest poinformowanie fanów piłki nożnej o dwóch największych piłkarskich hitach Bundesligi transmitowanych przez kanał Eurosport 2, które będą miały miejsce w pierwszej połowie kwietnia.

Zadaniem uczestników biorących udział w konkursie „Głos Kibica Bundesligi” jest przygotowanie najbardziej kreatywnej, ciekawej i angażującej zapowiedzi hitowych meczów  Bundesligi. Zgłoszenia konkursowe publikowane są w interaktywnej gazecie, gdzie oprócz tekstu każdy uczestnik może także dodać odpowiednie zdjęcie.

Finałowe, najbardziej popularne wśród użytkowników Facebook’a prace osób biorących udział w konkursie będą ostatecznie oceniane przez jury konkursu. Jest to pierwsza aplikacja konkursowa oparta na mediach społecznościowych w wykonaniu polskiego oddziału Eurosportu.

"Polska społeczność Eurosportu na Facebook’u liczy już ponad 100 tys. fanów i jest drugą najliczniejszą, po francuskiej, grupą narodowościową na tym portalu społeczniościowym. Po okresie organicznego wzrostu postanowiliśmy pobudzić dodatkowo zainteresowanie fanpage’m poprzez aplikację konkursową. Wykorzystujemy do tego okazję, jaką są zbliżające się, rozstrzygające o mistrzostwie Niemiec hity Bundesligi z udziałem reprezentantów Polski, które będą transmitowane przez kanał Eurosport 2" – mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji polskiego oddziału Eurosportu.

Autorem koncepcji konkursowej oraz organizatorem konkursu na zlecenie Eurosportu jest agencja faceADDICTED, wybrana w toku porównania ofert.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.