06.04.12, 21:16
Konkurs Eurosportu2 na Facebooku
Koszulki z autografami polskich (i nie tylko) gwiazd Bundesligi do wygrania przygotował kanał Eurosport 2 w swoim konkursie na Facebooku „Głos Kibica Bundesligi”.
Koszulki z autografami polskich (i nie tylko) gwiazd Bundesligi do wygrania przygotował kanał Eurosport 2 w swoim konkursie na Facebooku „Głos Kibica Bundesligi”.
Kanał Eurosport 2 uruchomił dla swoich polskich fanów konkurs rozgrywany na fanpage’u Eurosportu. Aplikacja ma na celu promocję dwóch kwietniowych hitów Bundesligi, które prawdopodobnie zadecydują o tym, która drużyna zdobędzie tytuł mistrza Niemiec – meczu Borussii Dortmund z Bayernem Monachium oraz Derbów Zagłębia Ruhry, czyli Schalke 04 Gelsenkirchen z Borussią Dortmund. Aplikacja konkursowa, w której zadaniem jest przygotowanie najciekawszej zapowiedzi wybranego spotkania, będzie dostępna do 14 kwietnia br. Do wygrania są koszulki z autografami Roberta Lewandowskiego, Kuby Błaszczykowskiego, Francka Ribéry’ego oraz zawodników Schalke 04 Gelsenkirchen.
Celem projektu jest poinformowanie fanów piłki nożnej o dwóch największych piłkarskich hitach Bundesligi transmitowanych przez kanał Eurosport 2, które będą miały miejsce w pierwszej połowie kwietnia.
Zadaniem uczestników biorących udział w konkursie „Głos Kibica Bundesligi” jest przygotowanie najbardziej kreatywnej, ciekawej i angażującej zapowiedzi hitowych meczów Bundesligi. Zgłoszenia konkursowe publikowane są w interaktywnej gazecie, gdzie oprócz tekstu każdy uczestnik może także dodać odpowiednie zdjęcie.
Finałowe, najbardziej popularne wśród użytkowników Facebook’a prace osób biorących udział w konkursie będą ostatecznie oceniane przez jury konkursu. Jest to pierwsza aplikacja konkursowa oparta na mediach społecznościowych w wykonaniu polskiego oddziału Eurosportu.
"Polska społeczność Eurosportu na Facebook’u liczy już ponad 100 tys. fanów i jest drugą najliczniejszą, po francuskiej, grupą narodowościową na tym portalu społeczniościowym. Po okresie organicznego wzrostu postanowiliśmy pobudzić dodatkowo zainteresowanie fanpage’m poprzez aplikację konkursową. Wykorzystujemy do tego okazję, jaką są zbliżające się, rozstrzygające o mistrzostwie Niemiec hity Bundesligi z udziałem reprezentantów Polski, które będą transmitowane przez kanał Eurosport 2" – mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji polskiego oddziału Eurosportu.
Autorem koncepcji konkursowej oraz organizatorem konkursu na zlecenie Eurosportu jest agencja faceADDICTED, wybrana w toku porównania ofert.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze