14.01.13, 09:11

Przełomowy rok dla NEO24.PL

Logo NEO24.PL
fot.: materiały prasowe

Ponad 300 milionów obrotu sklepu internetowego NEO24.PL w 2012 r. To najwyższy wynik w historii polskich e-sklepów. 

NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy RTV AGD, przekroczył w 2012 roku spektakularną liczbę 300 milionów obrotu - to pierwszy w historii tak wysoki wynik odnotowany w Polsce przez e-sklep.  Firma, która istnieje na rynku od 2006 r. i jest jednym z pionierów e-commerce w Polsce, utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju - ruch w  www.neo24.pl rośnie rokrocznie o 30%.

Sukces zawdzięczamy kilku czynnikom. Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale tak wysoki obrót zapewniły nam także tegoroczne decyzje biznesowe: znaczne rozszerzenie oferty produktowej, rozwinięcie sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim - inwestycje w niezawodność dostaw i najwyższą jakości obsługi" - mówi Sabina Krupa, Wiceprezes NEO24.PL.

 2012 rok był dla NEO24.PL podwójnie przełomowy. Przekroczenie 300 milionów obrotu to wynik historyczny nie tylko dla samego sklepu, ale dla całej branży. Po raz pierwszy w Polsce sklep opierający się wyłącznie na sprzedaży internetowej osiągnął taki wynik, deklasując konkurencję w branży RTV AGD, ale też e-księgarnie, sieci ubraniowe czy drogerie. Tak wysoki wynik lidera potwierdza rozwój całej branży zakupów internetowych. W 2012 roku NEO24.PL odnotował także drugi spektakularny sukces - przekroczenie magicznej liczby 1 000 000 zrealizowanych zamówień.

Oba wyniki są dla nas źródłem ogromnej satysfakcji. W ciągu 6 lat udało nam nie tylko zbudować silną pozycję biznesową, ale także wpłynąć na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Za 300 milionami obrotu i ponad milionem zrealizowanych zamówień kryje się potężna maszyna biznesowa, a zakupy w sieci stały się dla Polaków oczywistym wyborem, równie naturalnym jak zakupy w zwykłym sklepie. Jednocześnie - co jest dla nas szczególnym powodem do dumy - udało nam się zachować to, co najcenniejsze w biznesie internetowym: większą niż w tradycyjnym handlu elastyczność, dostępność, otwartość na innowacje i w końcu - niższe ceny" - stwierdza Sabina Krupa.

W 2013 roku NEO24.PL postawi na kontynuację strategii, która pozwoli na dalsze powiększanie skali działania, przy jednoczesnym utrzymaniu jakości procesów. Sklep zapowiada przede wszystkim dalsze inwestycje w rozszerzanie portfolio produktów.

W najbliższych miesiącach liczba indeksów przekroczy 100 tysięcy - wprowadzimy zarówno kolejne nowe marki, jak i całe nowe kategorie produktowe. Dużym sukcesem okazało się rozbudowanie przed Świętami jednej z najszerszych na rynku ofert zabawek, z ponad 8000 tysiącami modeli, a także włączenie do oferty RTV AGD linii marek z najwyższej półki - jak SMEG, Onkyo, Jamo, Denon czy Faber. Będziemy kontynuować ten projekt, w najbliższym czasie rozbudujemy między innymi kategorie narzędzi, ale także zupełnie nowe pozycje. To odpowiedź na bardzo wyraźną na rynku konsolidację - klienci, przyzwyczajeni do sklepu, któremu ufają, chętnie korzystają z opcji załatwienia w jednym miejscu większych zakupów" -zapewnia Wiceprezes NEO24.PL.

Źródłem stałych wzrostów będzie też na pewno dynamiczny rozwój segmentu IT w ofercie NEO24.PL - sklep prognozuje, że nadal będzie poszerzał swój udział w rynku sprzedaży komputerów, notebooków, a przede wszystkim tabletów, które w 2013 r. podobnie jak w roku ubiegłym, będą zapewne rynkowym hitem. 

„Dziś, by odnieść poważny sukces w e-handlu, trzeba w 100% skoncentrować się na budowie sprawnego modelu biznesowego podporządkowanego wymogom sieci. Nie da się tego zrobić „przy okazji". Konsument w sieci ma zupełnie inne wymagania - trzeba je doskonale znać i sprawnie spełniać. Dla podmiotów takich jak NEO24.PL, projekty startujące z internetową sprzedażą jako usługą dodaną do tradycyjnego handlu w marketach, jeszcze bardzo długo nie będą stanowić konkurencji" - mówi Sabina Krupa. 

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 17:45
| internet » ludzie
Maciej Wernio na czele serwisu NOIZZ
Maciej Wernio z serwisem NOIZZ (Ringer Axel Springer Polska) jest związany od prawie dziewięciu lat, od 2024 r. objął stanowisko p.o. redaktora naczelnego serwisu. Jest także współautorem nowego podcastu kulturalnego „TOPKA”.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.