14.01.13, 09:11
Przełomowy rok dla NEO24.PL
Ponad 300 milionów obrotu sklepu internetowego NEO24.PL w 2012 r. To najwyższy wynik w historii polskich e-sklepów.
NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy RTV AGD, przekroczył w 2012 roku spektakularną liczbę 300 milionów obrotu - to pierwszy w historii tak wysoki wynik odnotowany w Polsce przez e-sklep. Firma, która istnieje na rynku od 2006 r. i jest jednym z pionierów e-commerce w Polsce, utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju - ruch w www.neo24.pl rośnie rokrocznie o 30%.
„Sukces zawdzięczamy kilku czynnikom. Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale tak wysoki obrót zapewniły nam także tegoroczne decyzje biznesowe: znaczne rozszerzenie oferty produktowej, rozwinięcie sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim - inwestycje w niezawodność dostaw i najwyższą jakości obsługi" - mówi Sabina Krupa, Wiceprezes NEO24.PL.
2012 rok był dla NEO24.PL podwójnie przełomowy. Przekroczenie 300 milionów obrotu to wynik historyczny nie tylko dla samego sklepu, ale dla całej branży. Po raz pierwszy w Polsce sklep opierający się wyłącznie na sprzedaży internetowej osiągnął taki wynik, deklasując konkurencję w branży RTV AGD, ale też e-księgarnie, sieci ubraniowe czy drogerie. Tak wysoki wynik lidera potwierdza rozwój całej branży zakupów internetowych. W 2012 roku NEO24.PL odnotował także drugi spektakularny sukces - przekroczenie magicznej liczby 1 000 000 zrealizowanych zamówień.
„Oba wyniki są dla nas źródłem ogromnej satysfakcji. W ciągu 6 lat udało nam nie tylko zbudować silną pozycję biznesową, ale także wpłynąć na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Za 300 milionami obrotu i ponad milionem zrealizowanych zamówień kryje się potężna maszyna biznesowa, a zakupy w sieci stały się dla Polaków oczywistym wyborem, równie naturalnym jak zakupy w zwykłym sklepie. Jednocześnie - co jest dla nas szczególnym powodem do dumy - udało nam się zachować to, co najcenniejsze w biznesie internetowym: większą niż w tradycyjnym handlu elastyczność, dostępność, otwartość na innowacje i w końcu - niższe ceny" - stwierdza Sabina Krupa.
W 2013 roku NEO24.PL postawi na kontynuację strategii, która pozwoli na dalsze powiększanie skali działania, przy jednoczesnym utrzymaniu jakości procesów. Sklep zapowiada przede wszystkim dalsze inwestycje w rozszerzanie portfolio produktów.
„W najbliższych miesiącach liczba indeksów przekroczy 100 tysięcy - wprowadzimy zarówno kolejne nowe marki, jak i całe nowe kategorie produktowe. Dużym sukcesem okazało się rozbudowanie przed Świętami jednej z najszerszych na rynku ofert zabawek, z ponad 8000 tysiącami modeli, a także włączenie do oferty RTV AGD linii marek z najwyższej półki - jak SMEG, Onkyo, Jamo, Denon czy Faber. Będziemy kontynuować ten projekt, w najbliższym czasie rozbudujemy między innymi kategorie narzędzi, ale także zupełnie nowe pozycje. To odpowiedź na bardzo wyraźną na rynku konsolidację - klienci, przyzwyczajeni do sklepu, któremu ufają, chętnie korzystają z opcji załatwienia w jednym miejscu większych zakupów" -zapewnia Wiceprezes NEO24.PL.
Źródłem stałych wzrostów będzie też na pewno dynamiczny rozwój segmentu IT w ofercie NEO24.PL - sklep prognozuje, że nadal będzie poszerzał swój udział w rynku sprzedaży komputerów, notebooków, a przede wszystkim tabletów, które w 2013 r. podobnie jak w roku ubiegłym, będą zapewne rynkowym hitem.
„Dziś, by odnieść poważny sukces w e-handlu, trzeba w 100% skoncentrować się na budowie sprawnego modelu biznesowego podporządkowanego wymogom sieci. Nie da się tego zrobić „przy okazji". Konsument w sieci ma zupełnie inne wymagania - trzeba je doskonale znać i sprawnie spełniać. Dla podmiotów takich jak NEO24.PL, projekty startujące z internetową sprzedażą jako usługą dodaną do tradycyjnego handlu w marketach, jeszcze bardzo długo nie będą stanowić konkurencji" - mówi Sabina Krupa.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze