04.05.13, 12:43

Redmobile dla Philips Polska

Aplikacja "My Saeco"
fot.: materiały prasowe

W AppStore oraz sklepie Google Play pojawiła się bezpłatna aplikacja dla wszystkich, którzy kochają wyjątkowy smak i aromat kawy - "My Saeco". Celem aplikacji jest wsparcie użytkowników ekspresów Philips Saeco w eksploatacji urządzeń oraz dostarczenie im porad i treści, dzięki którym staną się kawowymi ekspertami. Za kompleksową realizację projektu odpowiada agencja Redmobile.

Aplikacja „My Saeco" wprowadza użytkowników urządzeń mobilnych w świat kawy, daleko wykraczając poza poradnictwo związane z eksploatacją ekspresów. Aplikacja działa jako player trzech tematycznych stacji sieci RMF FM: Jazz, Groove i Classic. Jej posiadacze korzystać mogą również z funkcji kawowego budzika, który pomoże im zerwać się na równe nogi przy brazylijskich rytmach lub delikatnie obudzić w subtelnym klimacie włoskiej cafeterii.

Aby wesprzeć domowych baristów w dążeniu do doskonałości, aplikacja „My Saeco" obok bogatej bilblioteki video, wyposażona została w symulator CoffeeArt'u, za pomocą którego można ćwiczyć rysowanie po aromatycznym napoju, a przygotowaną przez siebie wizualizacją podzielić się ze znajomymi na Facebooku.

„Projektując i tworząc aplikację My Saeco pragnęliśmy dostarczyć jej użytkownikom możliwie intensywne doznanie związane ze światem kawy. Wierzę, że udało nam się w taki sposób dobrać angażujące funkcje, łącząc je z pięknym, unikatowym designem, by budowały bogaty i aromatyczny świat kawy, dostępny dzięki ekspresom Philips Saeco. Aplikacja My Saeco to esencja wiedzy i łyk inspiracji" - mówi Borys Wróbel, CEO agencji marketingu mobilnego Redmobile.

Aplikacja „My Saeco" to pierwszy efekt współpracy agencji Redmobile i Philips Polska, w ramach której agencja odpowiedzialna była za kompleksową realizację projektu, w tym stworzenie mapy potrzeb użytkowników, zaprojektowanie funkcjonalności, kreację designu, kodowanie i przekazanie aplikacji do dystrybucji. W zakresie graficznego przygotowania projektu agencja Redmobile współpracowała z teamem kreatywnym Rokicki&Ściborowski.

           fot.: materiały prasowe

Aplikacja „My Saeco" przeznaczona jest na smartfony i tablety oparte na systemach Android i iOS. Jest dostępna bezpłatnie w AppStore i Google Play.

Komentarze

Powiązane

07.03.25, 11:00
| biznes i technologie |
Marek Kozłowski dołącza do XTB jako Brand Director
XTB, międzynarodowy fintech oferujący aplikację inwestycyjną, rozszerza zespół marketingowy. Marek Kozłowski dołączył do firmy na stanowisko Brand Directora, gdzie będzie odpowiedzialny za zarządzanie marką XTB na rynkach globalnych.
16.02.25, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Rusza druga edycja konkursu Uwolnij wyobraźnię TVN Warner Bros. Discovery
TVN Warner Bros. Discovery ogłosił zwycięzców pierwszej edycji konkursu „Uwolnij wyobraźnię” i rozpoczął nabór do kolejnej edycji. Cztery wybrane scenariusze zostały zrealizowane w TVN XR Studio, z pomocą ekspertów grupy mediowej.
07.02.25, 16:45
| biznes i technologie » informacje
Orange Polska i Polski Światłowód Otwarty będą współpracować
Polski Światłowód Otwarty i Orange Polska zawarły umowę, dzięki której Orange może oferować swoje usługi światłowodowe na sieci FTTH należącej do PŚO. Pierwsi klienci już zaczęli korzystać z superszybkiego Orange Światłowodu na infrastrukturze partnera.
04.02.25, 16:30
| biznes i technologie » informacje
Adam Żołnowski w Zarządzie Fiberhost
1 lutego br. funkcję CFO i Wiceprezesa Zarządu w Fiberhost objął Adam Żołnowski. Na stanowisku CEO pozostaje Marta Wojciechowska oraz w roli COO/CTO Krzysztof Jaskólski.
02.02.25, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów zanotowała w 2024 r. prawie 11 mld zł obrotu
W 2024 r. Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, notując wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. To wynik znacząco wyższy niż średni wzrost rynków, na których Grupa jest obecna.
11.01.25, 13:18
| biznes i technologie » informacje
Łukasz Chałaczkiewicz obejmuje nową funkcję Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz objął stanowisko Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions, odpowiadając za rozwój rynków w takich krajach jak Włochy, Grecja, Hiszpania, Cypr i Portugalia.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
08.01.25, 22:29
| biznes i technologie » informacje
Rekordowy 2024 rok Grupy InPost. Ponad miliard obsłużonych przesyłek
Grupa InPost, działająca w sektorze rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w 2024 roku po raz pierwszy w historii przekroczyła wolumen miliarda obsłużonych przesyłek – osiągając 1 091 644 003 paczek, co stanowi wzrost o 22 proc. rok do roku. 
03.01.25, 14:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » książki
Polacy coraz chętniej czytają, ale księgarnie znikają i toną w długach
Wyniki najnowszego „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na zlecenie Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy wskazują, że czytelnictwo w Polsce ma się nieźle. Dobre wieści kończą się, gdy spojrzy się na sytuację księgarń stacjonarnych. Jak wynika z danych KRD, ich zadłużenie na koniec października br. wyniosło 8,795 mln zł.
29.12.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Już 9 tys. automatów paczkowych DPD Polska
Firma DPD Polska uruchomiła dziewięciotysięczny automat paczkowy w sieci DPD Pickup. Na tym jednak nie koniec. W ramach strategii rozwoju firma planuje w następnym roku zwiększyć tę liczbę o kolejne 3 tysiące.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.