06.09.13, 10:24

Nieruchomosci-Online.pl w nowej odsłonie i z e-magazynem

Okładka
Okładka magazynu Estate fot. materiały prasowe

Nowe logo, uruchomienie Organizera upraszczającego proces poszukiwania nieruchomości i wydanie nowego, bezpłatnego magazynu o rynku nieruchomości o nazwie „ESTATE" - to najważniejsze jesienne zmiany w portalu Nieruchomosci-Online.pl. Dzięki nim, serwis chce się stać jeszcze bardziej użyteczny dla internautów chcących kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomość, a także dla agentów i biur nieruchomości.

 

O ile zmiana identyfikacji wizualnej serwisu to głównie zabieg wizerunkowy, mający na celu odświeżenie designu marki, o tyle oddanie do użytku Organizera jest ważnym krokiem przyspieszającym i upraszczającym proces wyszukiwania nieruchomości. Ta nowa funkcja umożliwia zebranie w jednym miejscu wszystkich ogłoszeń, które przykuły uwagę szukającego. Dzięki temu proces szukania nieruchomości przebiega zdecydowanie szybciej.

Kolejna inicjatywa Nieruchomosci-Online.pl - e-magazyn „ESTATE" - jest adresowana do osób chcących wynająć, sprzedać lub kupić nieruchomość, a także do agentów oraz biur nieruchomości. Każda z tych osób w nowym e-magazynie znajdzie artykuły i porady eksperckie dotyczące finansowania inwestycji i kwestii prawnych, raporty z rynku nieruchomości oraz najnowsze trendy w marketingu nieruchomości.

W pierwszym numerze e-magazynu znajdą się m.in. omówienie badania przeprowadzonego niedawno przez serwis Nieruchomosci-Online.pl na temat tego, co decyduje o popularności ogłoszeń na rynku nieruchomości i dlaczego niektóre ogłoszenia praktycznie z miejsca cieszą się ogromnym zainteresowaniem, podczas gdy inne zalegają miesiącami na portalach, nie generując praktycznie żadnego ruchu.

„Nasz magazyn ma być przede wszystkim platformą komunikacji. Będziemy w nim poruszali tematy ciekawe i jednocześnie bardzo praktyczne. Czytelnicy znajdą tam porady prawne, analizy rynkowe, rozmowy z ekspertami, czyli wszystko to, co warto wiedzieć o rynku nieruchomości. W ten sposób chcemy stać się jeszcze bardziej użyteczni dla naszych użytkowników - zarówno indywidualnych, jak i współpracujących z nami biur i agentów nieruchomości" - tłumaczy Michał Kurczycki, prezes spółki NNV będącej wydawcą magazynu.

Nieruchomosci-Online.pl jest jednym z najpopularniejszych serwisów z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Aktualnie w portalu jest opublikowanych ponad 500 tys. ogłoszeń kupna, sprzedaży i najmu nieruchomości. Według najnowszych danych PBI/ Gemius portal w czerwcu 2013 roku odwiedziło ponad 449 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali blisko 7 milionów odsłon. Właścicielem portalu jest szwajcarska spółka NNV AG, w której portfolio jest także kilka innych serwisów ogłoszeniowych, jak np. Autoteam.pl i Firmy.net.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.