10.03.14, 09:54

Kanały lifestylowe w lutym 2014 r.: TVN Style wciąż liderem

Logo kanału
Fot.: materiały prasowe

Liderem w grupie kanałów lifestylowych w Polsce pozostaje stacja TVN Style - wynika z danych przygotowanych dla portalmedialny.pl przez Atmedia na podstawie NAM (luty 2014 r.).

Luty to nie był dobry czas dla kanałów lifestylowych w Polsce. Większość z nich odnotowało stratę. Liderem w grupie 4+ była stacja TVN Style (strata 0,04 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu z 2013 r.). Drugą stacją w rankingu był Polsat Play (strata 0,03 p.p.), a trzecie miejsce przypadło stacji TVN Turbo (strata 0,04 p.p.). Największą stratę zanotowała stacja TLC (aż o 0,09 p.p.). Niewielki wzrost zanotowały jedynie: BBC Lifestyle (o 0,01 p.p.) oraz CBS Drama (wzrost o 0,07 p.p.).

W grupie 16-49 liderem także był TVN Style (strata 0,05 p.p.). Kolejne miejsca na podium zajęły stacje: TVN Turbo (strata 0,09 p.p.) oraz Polsat Play (strata 0,02 p.p.).Coraz lepiej radzi sobie w tej grupie BBC Lifestyle (wzrost o 0,04 p.p.).

A co Polacy najchętniej oglądali w kanałach lifestylowych? W grupie 4+ największa widownię zgromadził program rozrywkowy "Chłopaki do wzięcia" (Polsat Play; 291 tys. widzów i 1,98 proc. udziału w rynku). Kolejne miejsca zajęły takie programy jak: "Magiel towarzyski" (TVN Style, 287 tys. widzów; 2,66 proc. udziału), oraz "Sekrety chirurgii" (TVN Style, 250 tys., widzów i 2,58 proc. udziału).

Z kolei w grupie 16-49 największą widownię zgromadził  program "Magiel towarzyski" (TVN Style; 150 tys. widzów i 2,98 proc. udziału w rynku). Kolejne miejsca zajęły: program "66 co nas szokuje" (139,5 tys. widzów i 2,51 proc. udziału) oraz "Perfekcyjna pani domu" (TVN Style, 125 tys., widzów i 1,88 proc. udziału w rynku).

Udział stacji TV w lutym 2014 r., target 4+

Year 2013 2013 2014 2014
Channel\Variable AMR SHR % AMR SHR %
TVN Style 44554 0,64% 42127 0,60%
Polsat Play 32017 0,46% 30071 0,43%
TVN Turbo 30152 0,43% 27303 0,39%
TLC 31140 0,45% 25267 0,36%
Polsat Cafe 22910 0,33% 23662 0,34%
kuchnia.tv 7220 0,10% 7141 0,10%
Domo+ 6246 0,09% 5611 0,08%
BBC Lifestyle 3142 0,05% 4280 0,06%
Polsat Food 5607 0,08% 3955 0,06%
CBS Drama [Club TV] 3082 0,04% 3361 0,05%
Viacom Blink! 1444 0,02% 796 0,01%
Wedding TV 628 0,01% 0 0,00%

Udział stacji TV w lutym 2014 r., target 16-49

Year 2013 2013 2014 2014
Channel\Variable AMR SHR % AMR SHR %
TVN Style 24212 0,87% 22548 0,82%
TVN Turbo 18725 0,68% 16099 0,59%
Polsat Play 15462 0,56% 14785 0,54%
TLC 18728 0,68% 13310 0,48%
Polsat Cafe 11513 0,42% 10915 0,40%
kuchnia.tv 2640 0,10% 3271 0,12%
BBC Lifestyle 1739 0,06% 2669 0,10%
Polsat Food 2966 0,11% 2215 0,08%
Domo 2269 0,08% 2148 0,08%
CBS Drama [Club TV] 1262 0,05% 1833 0,07%
Viacom Blink 447 0,02% 150 0,01%
Wedding TV 283 0,01% 0 0,00%

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.