10.03.14, 09:54
Kanały lifestylowe w lutym 2014 r.: TVN Style wciąż liderem
Liderem w grupie kanałów lifestylowych w Polsce pozostaje stacja TVN Style - wynika z danych przygotowanych dla portalmedialny.pl przez Atmedia na podstawie NAM (luty 2014 r.).
Luty to nie był dobry czas dla kanałów lifestylowych w Polsce. Większość z nich odnotowało stratę. Liderem w grupie 4+ była stacja TVN Style (strata 0,04 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu z 2013 r.). Drugą stacją w rankingu był Polsat Play (strata 0,03 p.p.), a trzecie miejsce przypadło stacji TVN Turbo (strata 0,04 p.p.). Największą stratę zanotowała stacja TLC (aż o 0,09 p.p.). Niewielki wzrost zanotowały jedynie: BBC Lifestyle (o 0,01 p.p.) oraz CBS Drama (wzrost o 0,07 p.p.).
W grupie 16-49 liderem także był TVN Style (strata 0,05 p.p.). Kolejne miejsca na podium zajęły stacje: TVN Turbo (strata 0,09 p.p.) oraz Polsat Play (strata 0,02 p.p.).Coraz lepiej radzi sobie w tej grupie BBC Lifestyle (wzrost o 0,04 p.p.).
A co Polacy najchętniej oglądali w kanałach lifestylowych? W grupie 4+ największa widownię zgromadził program rozrywkowy "Chłopaki do wzięcia" (Polsat Play; 291 tys. widzów i 1,98 proc. udziału w rynku). Kolejne miejsca zajęły takie programy jak: "Magiel towarzyski" (TVN Style, 287 tys. widzów; 2,66 proc. udziału), oraz "Sekrety chirurgii" (TVN Style, 250 tys., widzów i 2,58 proc. udziału).
Z kolei w grupie 16-49 największą widownię zgromadził program "Magiel towarzyski" (TVN Style; 150 tys. widzów i 2,98 proc. udziału w rynku). Kolejne miejsca zajęły: program "66 co nas szokuje" (139,5 tys. widzów i 2,51 proc. udziału) oraz "Perfekcyjna pani domu" (TVN Style, 125 tys., widzów i 1,88 proc. udziału w rynku).
Udział stacji TV w lutym 2014 r., target 4+
Year | 2013 | 2013 | 2014 | 2014 |
Channel\Variable | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 44554 | 0,64% | 42127 | 0,60% |
Polsat Play | 32017 | 0,46% | 30071 | 0,43% |
TVN Turbo | 30152 | 0,43% | 27303 | 0,39% |
TLC | 31140 | 0,45% | 25267 | 0,36% |
Polsat Cafe | 22910 | 0,33% | 23662 | 0,34% |
kuchnia.tv | 7220 | 0,10% | 7141 | 0,10% |
Domo+ | 6246 | 0,09% | 5611 | 0,08% |
BBC Lifestyle | 3142 | 0,05% | 4280 | 0,06% |
Polsat Food | 5607 | 0,08% | 3955 | 0,06% |
CBS Drama [Club TV] | 3082 | 0,04% | 3361 | 0,05% |
Viacom Blink! | 1444 | 0,02% | 796 | 0,01% |
Wedding TV | 628 | 0,01% | 0 | 0,00% |
Udział stacji TV w lutym 2014 r., target 16-49
Year | 2013 | 2013 | 2014 | 2014 |
Channel\Variable | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 24212 | 0,87% | 22548 | 0,82% |
TVN Turbo | 18725 | 0,68% | 16099 | 0,59% |
Polsat Play | 15462 | 0,56% | 14785 | 0,54% |
TLC | 18728 | 0,68% | 13310 | 0,48% |
Polsat Cafe | 11513 | 0,42% | 10915 | 0,40% |
kuchnia.tv | 2640 | 0,10% | 3271 | 0,12% |
BBC Lifestyle | 1739 | 0,06% | 2669 | 0,10% |
Polsat Food | 2966 | 0,11% | 2215 | 0,08% |
Domo | 2269 | 0,08% | 2148 | 0,08% |
CBS Drama [Club TV] | 1262 | 0,05% | 1833 | 0,07% |
Viacom Blink | 447 | 0,02% | 150 | 0,01% |
Wedding TV | 283 | 0,01% | 0 | 0,00% |
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze