11.03.14, 14:09

Warszawa: RMF FM w dół, Radio Plus Warszawa w górę

Logo RMF FM
Fot.: materiały prasowe

Radio Zet umocniło się na pozycji lidera w stolicy -  wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2013 r. do 28 lutego 2014 r. (Warszawa).

UWAGA ZMIANA! Wyniki dla miast prezentowane są w ujęciu sześciomiesięcznym!

Radio Zet zwiększyło swój udział w czasie słuchania radia w Warszawie o 1,5 p.p. (z 14 proc. do 15,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku). Na drugie miejsce awansowała Trójka ze wzrostem o 2,5 p.p.(z 9,4 proc. do 11,9 proc.). Na trzecie miejsce awansowała Jedynka ze stratą 1 p.p. (z 10,4 proc. do 9,4 proc.). 

Największy spadek w stolicy dotyczy Radia RMF FM, które pożegnało się aż z 4 p.p. (spadek z 10,6 proc. do 6,6 proc.). Sporo straciły także takie stacje jak: Eska Rock (strata 1,8 p.p.; z 4,8 proc. do 3 proc.; stacja wcześniej nadawała do listopada 2013 r. jako VOX FM), VOX FM (spadek o 1,7 p.p.; z 4,6 proc. do 2,9 proc.; stacja nadawała do listopada 2013 r. jako Eska Rock), Radio Maryja (spadek o 2,1 p.p.;). 

Największy wzrost wciąż dotyczy Radia Plus Warszawa (o 4,1 p.p.; z 0,9 proc. do 5 proc.; do listopada 2013 r. stacja emitowała program w formacie disco). Wyraźnie w ostatniej fali wzrosły udziały warszawskiego Radia Kolor (o 1 p.p.; z 0,9 proc. do 1,9 proc.). 

Mimo zmian programowych i intensywnych działań promocyjnych, tylko o 0,2 p.p. swój udział w rynku radiowym w Warszawie poprawiło Polskie Radio RDC (z 0,5 proc. do 0,7 proc.).

Słuchalność stacji radiowych w Warszawie (udział w czasie słuchania radia)  

  wrzesień 2012 : luty 2013 wrzesień 2013 : luty 2014
N= 2487 2410
Radio ZET 14,0% 15,5%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 9,4% 11,9%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 10,4% 9,4%
Radio TOK FM 6,7% 7,2%
Radio ESKA Warszawa 6,5% 6,7%
Radio RMF FM 10,6% 6,6%
Radio Plus Warszawa 0,9% 5,0%
Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) 4,0% 4,4%
Radio Wawa (Warszawa) 3,9% 3,9%
Radio RMF Classic (Warszawa)  3,8% 3,3%
AntyRadio 94 FM (Warszawa) 2,7% 3,1%
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) 4,8% 3,0%
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 4,6% 2,9%
Radio Nostalgia (Warszawa) 0,9% 2,4%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 0,9% 1,9%
Radio PiN 1,7% 1,8%
Radio ZET Gold (Warszawa)  1,0% 1,5%
Radio ZET CHILLI 2,0% 1,5%
Radio Maryja 3,4% 1,3%
Rock Radio 103,7 FM (Warszawa) / do 2014-01 Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa) 1,2% 1,3%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,0% 1,3%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 1,7% 1,0%
Polskie Radio - RDC (Warszawa) 0,5% 0,7%
Radio Warszawa 0,7% 0,6%
Radio Bajka (Warszawa) 0,6% 0,4%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia 0,6% 0,3%
Radio Fama (Wołomin) 0,0% 0,1%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 0,5% 0,1%
Radio Victoria Między Łodzią a Warszawą 0,0% 0,0%

Fale: 
    wrzesień 2012 : luty 2013 (wielkość: 42 106)
    wrzesień 2013 : luty 2014 (wielkość: 42 103)
Grupy celowe: 
    Warszawa:
        Wybrane miasta = Warszawa
        Wielkość (nie ważona): 1 373 798 (73 715 przypadków, 6,2% całej próby)
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika 

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 07:45
| radio » informacje
Świąteczny konwój i Gwiazdkowy pociąg Radia ZET kursują po Polsce
"Świąteczny konwój Radia ZET" ruszył w Polskę odwiedzić największe polskie jarmarki. W trasę po kraju wyruszył również "Gwiazdkowy pociąg Radia ZET".
04.12.24, 15:30
| radio » informacje
My wiemy, o co zapytać. Dziennikarze TOK FM w kampanii wizerunkowej stacji
Radio TOK FM wystartowało z kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
04.12.24, 11:30
| radio » informacje
Zabłyśnij na Święta. Świąteczna akcja Radia ESKA2
6 grudnia br. na antenie Radia ESKA2 rozpocznie się akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 08:45
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET i Fundacja Castorama pomogą razem mieszkańcom Gminy Głuchołazy
Fundacja Radia ZET rozpoczęła współpracę z Fundacją Castorama, której celem jest skoordynowana pomoc dla mieszkańców Gminy Głuchołazy, których domy i mieszkania ucierpiały w wyniku wrześniowej powodzi oraz przyspieszenie rozpatrywania wniosków o dofinansowanie remontów.
02.12.24, 22:25
| radio » informacje
Mikołajkowy Piegowaty Koncert w Polskim Radiu Dzieciom
„Strony świata są cztery, a tam? Święty Mikołaj i renifery!” - pod takim hasłem odbędzie się mikołajkowy koncert z cyklu „Piegowate Koncerty” na który zapraszają Katarzyna Stoparczyk, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie pod dyrekcją Michała Klauzy oraz Polskie Radio Dzieciom i Trójka.
02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.