05.04.14, 14:47

Agencja TVN uruchamia Centrum Medialne

Logo TVN
Fot.: materiały prasowe

Agencja TVN poszerzyła zakres swoich usług – o usługi konferencyjne, a także organizację na zlecenie firm, organizacji, instytucji spotkań z dziennikarzami. Do każdego z obsługiwanych wydarzeń Agencja zapewnia newsową obsługę wideo i dystrybucję materiałów do mediów.

Centrum Medialne Agencji TVN zajmować się będzie obsługą konferencji, briefingów, śniadań prasowych, ale także takich wydarzeń jak – kongresy, prezentacje i premiery produktów, sympozja, debaty. Pracownicy agencji odpowiadać będą za wszystkie etapy organizacji wydarzenia - od stworzenia harmonogramu, przez aranżację miejsca, niezbędne wsparcie technologiczne, logistyczne i merytoryczne aż po usługi związane z ochroną czy cateringiem. 

Korzystając z zaplecza technologicznego TVN Agencja zapewnia możliwość pełnej produkcji i realizacji telewizyjnej z każdego wydarzenia oraz transmisje na żywo – z wykorzystaniem streamingu lub połączeń satelitarnych. Ponadto redaktorzy serwisu agencyjnego x-news przygotują materiały wideo i foto, które na bieżąco będą publikowane i udostępniane mediom do bezpłatnej publikacji.

Agencja TVN zajmować się będzie obsługą dziennikarzy i mediów. Zapewnia system akredytacji, przygotuje materiały prasowe (także w postaci wideo), przygotuje stanowiska pracy i niezbędną infrastrukturę. 

Centrum Medialne Agencji TVN usługi świadczy w sali multimedialnej w warszawskiej siedzibie TVN (MBC przy ul. Wiertniczej 166) lub w dowolnym innym wybranym wspólnie z klientem miejscu.  

Nowością w ofercie Agencji jest także możliwość uruchomienia mobilnego Media Pointu - odpowiednio wyposażonego miejsca, w którym podczas dowolnego wydarzenia dziennikarze zarówno telewizyjni, prasowi czy internetowi przygotowywać mogą swoje materiały – przeprowadzać wywiady na tle ścianek, montować i wysyłać materiały do swoich redakcji.

Za organizację wydarzeń w Centrum Medialnym Agencji TVN odpowiedzialna jest Monika Żak, która wcześniej pracowała na stanowisku dyrektora oddziału Centrum Prasowe Polskiej Agencji Prasowej.

"Uruchomienie Centrum medialnego to kolejny krok w rozwoju naszej agencji informacyjnej. Dysponujemy doskonałym zapleczem telewizyjnym, mamy własne skuteczne narzędzia dystrybucji materiałów wideo – serwis agencyjny x-news i platformę wideo x-link. Dzięki temu organizowane w naszym Centrum wydarzenia będą nie tylko zorganizowane wg najwyższych standardów, ale dodatkowo będą odpowiednio wypromowane i nagłośnione w mediach" – mówi Tomasz Nabakowski, dyrektor Agencji TVN.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.