18.05.14, 12:01

Materiały z Mundialu od SNTV w ofercie Agencji TVN

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Agencja TVN będzie dystrybuować materiały wideo z mistrzostw świata w piłce nożnej dostarczane przez SNTV, jedną z czołowych agencji specjalizujących się w produkcji newsowych materiałów wideo o tematyce sportowej.

Klienci serwisu agencyjnego x-news otrzymają ponad 300 newsowych klipów wideo przygotowywanych przez ekipy reportersko-produkcyjne SNTV stacjonujące w Brazylii. Przed mistrzostwami będą to materiały z prezentacjami 12 miast gospodarzy, stadionów, baz treningowych a także wizytówki 32 drużyn i gwiazd. W trakcie turnieju w x-news codziennie publikowane będą klipy z konferencji prasowych, treningów, a także materiały breaking news. W serwisie znajdą się także zapowiedzi wszystkich 64 meczów, komentarze zawodników, trenerów i kibiców oraz mundialowe ciekawostki i tzw. "michałki". Wszystkie klipy tłumaczone będą na język polski.

20 akredytowanych w Brazylii ekip SNTV w materiałach będzie przybliżać widzom najciekawsze wydarzenia i miejsca. Łącznie SNTV planuje wyprodukować w czasie mistrzostw ponad 1500 materiałów wideo i zebrać ponad 2000 wypowiedzi. Redakcja sportowa Agencji TVN przygotuje na tej podstawie 300 klipów wideo, poruszając najciekawsze z punktu widzenia polskiego widza tematy.

Powstała w 1996 roku SNTV to jedna z czołowych światowych agencji informacyjnych specjalizujących się w tematyce sportowej. Swoim klientom zapewnia relacje i materiały news z czołowych imprez sportowych na całym świecie. Powołana do życie przez Associated Press i IMG Media, SNTV łączy w sobie doświadczenie największej na świecie agencji informacyjnej oraz największego niezależnego producenta i dystrybutora programów i wydarzeń sportowych. Z usług SNTV korzysta ponad 450 nadawców i mediów elektronicznych z całego świata.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.