10.07.14, 22:17

Mami Fatale z Robertem Makłowiczem w roli narratora w POLSAT JimJam

Kadr z serialu
Fot.: materiały prasowe

W sierpniu br. na natenie Polsat JimJam pojawi się nowy polski serial animowany „Mami Fatale”. Tytułowa Mami to urocza staruszka, która wspólnie ze swoimi pupilami, Psiną i Prosięciem, postanawia wyprowadzić się z miasta i wieść spokojne życie na łonie natury.

Starsza pani mieszka w małej chatce, którą otacza ogród pełen warzyw i owoców. Całej trójce mocy wrażeń dostarczają odwiedzające, spokojną na co dzień okolice, niezwykłe postacie. Bohaterowie serii w każdym odcinku kosztują smakowitych potraw Mami. Wśród nich znajdą się dania z różnych stron świata – włoska bruschetta, pochodzące z Hiszpanii gazpacho czy azjatyckie sajgonki. W „maminej” kuchni nie zabraknie także zup warzywnych, owocowych deserów i zdrowych sałatek. Kulinarne rarytasy serwowane przez Mami zawsze stanowią początek niezwykłej przygody i wiodą bohaterów na spotkanie z wyjątkowymi postaciami.

Celem „Mami Fatale” jest dostarczenie wartościowej rozrywki małym widzom. Zabawne przygody z gotowaniem w tle mają także za zadanie zainspirować rodziców do kreatywnego spędzania czasu z dzieckiem oraz poznawania różnorodności składników i potraw podczas wspólnego gotowania. Serial przekazuje również uniwersalne wartości, takie jak lojalność wobec przyjaciół czy szacunek dla innych, oraz w dyskretny sposób przemyca wiedzę na temat zdrowego żywienia.

Narratorem wszystkich barwnych historii przedstawionych w bajce, będzie znany dziennikarz, podróżnik i krytyk kulinarny, Robert Makłowicz.

Serial został stworzony przez Grupę Smacznego oraz Studio Miniatur Filmowych w animacji 2D i jest skierowany do dzieci w wieku od 3 do 8 lat. Pierwszy sezon składa się z 26 odcinków, z czego każdy trwa 10 minut. W 2012 i 2013 roku serial „Mami Fatale” został nagrodzony Złotymi Kogutami, które zostały przyznane przez Jury Dziecięce podczas Tarnowskiej Nagrody Filmowej. „Mami Fatale” znalazła się także w 2013 roku w sekcji konkursowej wielu festiwali międzynarodowych, w tym Klik Amsterdam Animation Festival, TIFF Kids International Festival w Toronto oraz Zlin Film Festival w Czechach. Seria jest współfinansowana przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.