13.07.14, 13:09
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna klubu travelowegoTravelist
7 lipca br. wystartowała pierwsza kampania telewizyjna klubu travelowego Travelist. Spot reklamowy Travelist będzie emitowany w telewizjach TVN i Polsat oraz we wszystkich kanałach tematycznych tych stacji.
Kampania telewizyjna Travelist potrwa dwa tygodnie, od 7 do 27 lipca br. Oprócz głównych anten TVN i Polsat obejmie m.in. kanały: TLC, AXN, TVN Style, TVN 7, BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet.
Kampania reklamowa Travelist jest wynikiem transakcji z brytyjskim gigantem na rynku travelowym – grupą Secret Escapes, która na początku marca b.r. wykupiła 100% udziałów polskiego klubu. „To działanie Travelist to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli” – komentuje Tomasz Nowiński CEO Travelist. „Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych” – dodaje Nowiński. Rezultaty, jakie prognozuje Travelist to m.in.: kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników pozyskanych w krótkim czasie, wzrost zainteresowania prezentowanymi przez portal obiektami oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze