26.07.14, 12:03

Rusza Gaming Live

Screen ze strony www
Fot.: materiały prasowe

Gaming Live to projekt unikalnej platformy live-streamingowej, której start został zaplanowany na sobotę 26 lipca br. o godzinie 18.00. Twórcy zapowiadają szereg innowacji mających na celu rozwój branży gier wideo. Gaming Live ma pozwalić graczom amatorskim oraz profesjonalnym, firmom i organizacjom z branży gier na strumieniowanie wysokiej jakości treści audiowizualnych oraz ich efektywną monetyzację. 

Startup z Warszawy został niedawno zaakceptowany do jednego z najlepszych akceleratorów biznesowych na świecie Seedcamp, mającego swoją siedzibę w Google Campus w Londynie. Seedcamp niedawno otrzymał 28 milionów dolarów na wsparcie projektów w swoim portfelu inwestycyjnym i przyśpieszenie ich rozwoju. Wraz z programem, twórcy otrzymali inwestycję, wsparcie z zakresu rozwoju produktu, mentoring oraz dostęp do sieci inwestorów.

(...) Produkt przeznaczony docelowo na europejski rynek został stworzony z wykorzystaniem najwyższych standardów w zakresie technologii tak, aby dostarczyć fanom gier komputerowych nowe doznania i najniższe czasy opóźnień. Dla naszego całego zespołu doznania użytkowników to sprawa kluczowa, z tego powodu stworzyliśmy łatwą w obsłudze aplikację web, która pobudzi fanów gier na całym świecie. Jesteśmy dumni z możliwości interakcji, które wprowadzamy ze względu na to, że nigdy nie chcieliśmy być kolejną, nudną platformą wideo - rynek potrzebuje innowacji i my ją dostarczymy” - powiedział Maciej Krupowies, CEO firmy. 

Głównym celem Gaming Live jest stworzenie platformy, gdzie fani gier wideo, gracze oraz twórcy treści multimedialnych nawiązujących do gier będą mogli zarabiać na produkownych przez siebie materiałach wideo. Platforma umożliwi monetyzację treści w modelu “fair revenue-share” dzięki takim modułom jak reklamy w czasie rzeczywistym, hosting wydarzeń w formacie pay-per-view, model subskrypcji oraz wiele innych. Twórcy platformy zapewnią, że dotarcie do najcięższej grupy dla reklamodawców będzie efektywne. 

Gaming Live będzie dostępne na niemal wszystkich nowoczesnych urządzeniach z dostępem do internetu, w tym: konsole gier, platformy mobilne, Smart TV, HbbTV i więcej.

Krystian Berg, COO w Gaming Live, komentując potencjalne zapotrzebowanie rynku powiedział: “Live with no fear. Conquer with no mercy. Tym oto motto kierujemy się tworząc nasz produkt. Chcemy aby Gaming Live wyznaczyło nowy kierunek w świecie gier wideo oraz sportów elektronicznych. Gaming Live będzie czymś, czego nasza grupa docelowa oczekuje od platformy wideo przyszłości. Naszym celem jest zostanie najważniejszym medium rozrywki oraz informacji dla branży gier. Rozwiązania wprowadzone przez naszą firmę nie tylko zadowolą fanów, ale również twórców treści, którym udostępnione zostaną narzędzia do efektywnego dotarcia do swoich potencjalnych klientów”.

Gaming Live już teraz nawiązało partnerstwa strategiczne z największymi sieciami reklamowymi w regionie, między innymi Adplayer, który jest częścią Agora S.A., Evolution Media oraz Ballroom Entertainment AG. Firma w tym momencie jest w trakcie pozyskiwania kolejnej rundy finansowania celem akceleracji rozwoju oraz utworzenia wewnętrznego działu sprzedaży, by udostępnić partnerom jeszcze lepszy poziom współpracy. Twórcy informują, że na samym starcie dostępnych będzie ponad 50 kanałów wideo do wyboru, wśród nich są znani youtuberzy oraz zawodnicy sportów elektrocznych.

Komentarze

Powiązane

08.09.24, 16:26
| internet » informacje
Co to będzie w Ameryce. Polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA
Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza będzie mieć specjalne wydania na temat amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu – „Co to będzie w Ameryce”.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 20:15
| radio » informacje | internet » informacje
ESKA Reakcje. Trzy pokolenia bohaterami nowej serii prowadzone przez Michała Hanczaka
W nowej odsłonie serii „ESKA Reakcje” na kanale YouTube Radia ESKA bohaterami zostali przedstawiciele trzech pokoleń: Gez Z, Millenialsów i Seniorów. W każdym odcinku komentują i oceniają m.in. teledyski czy fragmenty filmów.
02.09.24, 17:45
| internet » ludzie
Maciej Wernio na czele serwisu NOIZZ
Maciej Wernio z serwisem NOIZZ (Ringer Axel Springer Polska) jest związany od prawie dziewięciu lat, od 2024 r. objął stanowisko p.o. redaktora naczelnego serwisu. Jest także współautorem nowego podcastu kulturalnego „TOPKA”.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.