26.07.14, 12:03
Rusza Gaming Live
Gaming Live to projekt unikalnej platformy live-streamingowej, której start został zaplanowany na sobotę 26 lipca br. o godzinie 18.00. Twórcy zapowiadają szereg innowacji mających na celu rozwój branży gier wideo. Gaming Live ma pozwalić graczom amatorskim oraz profesjonalnym, firmom i organizacjom z branży gier na strumieniowanie wysokiej jakości treści audiowizualnych oraz ich efektywną monetyzację.
Startup z Warszawy został niedawno zaakceptowany do jednego z najlepszych akceleratorów biznesowych na świecie Seedcamp, mającego swoją siedzibę w Google Campus w Londynie. Seedcamp niedawno otrzymał 28 milionów dolarów na wsparcie projektów w swoim portfelu inwestycyjnym i przyśpieszenie ich rozwoju. Wraz z programem, twórcy otrzymali inwestycję, wsparcie z zakresu rozwoju produktu, mentoring oraz dostęp do sieci inwestorów.
“(...) Produkt przeznaczony docelowo na europejski rynek został stworzony z wykorzystaniem najwyższych standardów w zakresie technologii tak, aby dostarczyć fanom gier komputerowych nowe doznania i najniższe czasy opóźnień. Dla naszego całego zespołu doznania użytkowników to sprawa kluczowa, z tego powodu stworzyliśmy łatwą w obsłudze aplikację web, która pobudzi fanów gier na całym świecie. Jesteśmy dumni z możliwości interakcji, które wprowadzamy ze względu na to, że nigdy nie chcieliśmy być kolejną, nudną platformą wideo - rynek potrzebuje innowacji i my ją dostarczymy” - powiedział Maciej Krupowies, CEO firmy.
Głównym celem Gaming Live jest stworzenie platformy, gdzie fani gier wideo, gracze oraz twórcy treści multimedialnych nawiązujących do gier będą mogli zarabiać na produkownych przez siebie materiałach wideo. Platforma umożliwi monetyzację treści w modelu “fair revenue-share” dzięki takim modułom jak reklamy w czasie rzeczywistym, hosting wydarzeń w formacie pay-per-view, model subskrypcji oraz wiele innych. Twórcy platformy zapewnią, że dotarcie do najcięższej grupy dla reklamodawców będzie efektywne.
Gaming Live będzie dostępne na niemal wszystkich nowoczesnych urządzeniach z dostępem do internetu, w tym: konsole gier, platformy mobilne, Smart TV, HbbTV i więcej.
Krystian Berg, COO w Gaming Live, komentując potencjalne zapotrzebowanie rynku powiedział: “Live with no fear. Conquer with no mercy. Tym oto motto kierujemy się tworząc nasz produkt. Chcemy aby Gaming Live wyznaczyło nowy kierunek w świecie gier wideo oraz sportów elektronicznych. Gaming Live będzie czymś, czego nasza grupa docelowa oczekuje od platformy wideo przyszłości. Naszym celem jest zostanie najważniejszym medium rozrywki oraz informacji dla branży gier. Rozwiązania wprowadzone przez naszą firmę nie tylko zadowolą fanów, ale również twórców treści, którym udostępnione zostaną narzędzia do efektywnego dotarcia do swoich potencjalnych klientów”.
Gaming Live już teraz nawiązało partnerstwa strategiczne z największymi sieciami reklamowymi w regionie, między innymi Adplayer, który jest częścią Agora S.A., Evolution Media oraz Ballroom Entertainment AG. Firma w tym momencie jest w trakcie pozyskiwania kolejnej rundy finansowania celem akceleracji rozwoju oraz utworzenia wewnętrznego działu sprzedaży, by udostępnić partnerom jeszcze lepszy poziom współpracy. Twórcy informują, że na samym starcie dostępnych będzie ponad 50 kanałów wideo do wyboru, wśród nich są znani youtuberzy oraz zawodnicy sportów elektrocznych.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze