10.09.14, 12:59

Nowa odsłona serwisu Szafa.pl

Layout strony głównej
Fot.: materiały prasowe

Od września br. serwis Szafa.pl wzmocnił bezpieczeństwo zakupów oraz postawiał na wiarygodność wszystkich osób biorących udział w procesie zakupowym. Portal Szafa.pl uruchomił liczne funkcjonalności w tym usługę Bezpieczna Szafa.pl oraz Gwarancja Szafa.pl, a także wprowadził nowy wygląd serwisu.

Szafa.pl, jeden z największych modowych serwisów sprzedażowych dla kobiet, które sprzedają i wymieniają się ubraniami, od września br. przeszedł metamorfozę - zmienił wygląd, wprowadził szereg nowych funkcjonalności i udogodnień dla użytkowników, ale przede wszystkim postawił na większe bezpieczeństwo osób kupujących.

Szafa.pl to serwis wielowymiarowy. Znajdą tu swoje miejsce osoby, które chciałyby sprzedać lub wymienić się ubraniami zarówno używanymi jak i nowymi, dlatego tak ważne jest dla nas bezpieczeństwo zakupów i komfort korzystania z serwisu” - mówi Bartek Dudzik, Brand Manager Szafa.pl. „Postawiliśmy także na redesign serwisu. Nowoczesny wygląd wprowadzony został nie tylko ze względów estetyczny, przede wszystkim sprawia, że strona działa bardziej efektywnie, a zdjęcia ładują się szybciej” - dodaje Dudzik.

Program Bezpieczna Szafa.pl to ogół działań poprawiających bezpieczeństwo użytkowników na serwisie Szafa.pl. W ramach tej usługi mieszczą się takie działania jak: bezpieczne i szybkie płatności online, zabezpieczenia serwisów i serwerów oraz ochrona danych osobowych. Cały czas promowana jest także weryfikacja kont użytkowniczek poprzez przelew bankowy, ponieważ jest to jedna z najpewniejszych form potwierdzenia tożsamości. Został wprowadzony także status “Zaufanej Szafowiczki” przyznawany za same pozytywne komentarze wystawiane po realizacji transakcji.

Rozbudowane zostało Centrum Bezpieczeństwa, w którym znajdą się porady na co zwrócić uwagę przed dokonaniem transakcji oraz podczas finalizacji transakcji. Tak, jak dotychczas, będzie działało Centrum Rozwiązywania Sporów, gdzie użytkowniczkom pomaga się w rozstrzygnięciu problemów - zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną.

Kolejną nowością i dużą zmianą, jest uruchomienie usługi Gwarancja Szafa.pl, czyli Programu Ochrony Kupujących. Będzie to zakres działań zmierzających do zapewnienia odpowiedniej ochrony osobom kupującym na wypadek oszustw. Cały czas serwis będzie ściśle współpracować z Policją.

Grupa Szafa.pl to grupa uzupełniających się serwisów społecznościowych i informacyjnych, ponad 2,5 miliona użytkowniczek/ów oraz 1,5 milion fanek/ów na facebook.com. W skład portfolio serwisów wchodzą Szafa.pl, Zszywka.pl, Szafiarenka.pl, Szafka.pl, Stylistki.pl, Cekin.pl, MIUMAG.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.