26.09.14, 16:16

Nowe programy w jesiennej ramówce 4fun.tv

Layout reklamy programu "Music Express"
Fot.: materiały prasowe

Jesienna ramówka 4fun.tv startuje 26 września br. Na antenie stacji pojawią się nowe programy, m.in. „Music Express” oraz „Starclips”. 

Wśród premierowych pozycji 4fun.tv pojawi się program newsowy. „Music Express” prezentowany przez Lady Ninę i Jacka Januszko, nie tylko opowiada o najważniejszych muzycznych wydarzeniach, ale też wynajdują najbardziej zaskakujące fakty z kulis szołbiznesu i podają je w nietypowym stylu. Program emitowany będzie od poniedziałku do piątku, dwa razy dziennie o 16.00 i o 22.00, w piątki raz dziennie o 16.00 i w niedziele także dwa razy dziennie, o godz. 13.00 i 22.00.

Kolejna nowość to „Starclips”, w którym gospodarzami są same gwiazdy. Każdy odcinek to niecodzienne wyznania popularnych osób oraz ich własna, intymna playlista teledyskowa. Znajdą się w niej utwory, które towarzyszyły gwieździe w najważniejszych wydarzeniach jej życia. Wokaliści, muzycy, aktorzy, prezenterzy telewizyjni, sportowcy – każdy z nich ma inną historię oraz inną, pełną emocji listę hitów. Pierwsze odcinki programu „Starclips” poprowadzą: Honorata Skarbek, Grzegorz Hyży, Marta Wierzbicka i Margaret. „Starclips” będzie można oglądać w poniedziałki i piątki o godz. 14.00, we wtorki i soboty o 11.00 oraz w niedziele o 16.00.

Na wieczór stacja 4fun.tv przygotowała „Hot Music”. To plotkarski gwiazdozbiór podany w towarzystwie muzyki. Ola Ciupa co tydzień będzie prezentować nową porcję najbardziej kontrowersyjnych tematów z prywatnego życia gwiazd. Program emitowany będzie od poniedziałku do czwartku i w niedziele o 20.00.

„Music 4fun” prezentuje świat gwiazd w krzywym zwierciadle. Jacek Januszko, prowadzący program, odnalazł swoje nieokiełznane reporterskie alter ego i jako dociekliwy recenzent, w komiczny sposób analizuje rozmaite plotki i newsy. Program nadawany będzie od poniedziałku do piątku, o godz. 9.00, w soboty o 13.00 oraz w niedziele o 18.00.

Wśród nowości jesiennych znalazła się także „Playlista”, którą widzowie 4fun.tv mogą oglądać od 15 września. To nowe, interaktywne pasmo muzyczne, nadawane na żywo, od poniedziałku do piątku o godz. 13.00, jest w pełni tworzone przez widzów. Powstało ono we współpracy 4fun.tv z dwoma partnerami – operatorem Play oraz serwisem muzycznym WiMP.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.