02.03.15, 12:11
Magazyn dla mężczyzn Esquire zadebiutował w Polsce
27 lutego 2015 r. ukazał się pierwszy numer polskiej edycji "Esquire". Na czele magazynu stanął Filip Niedenthal. Wydawcą
magazynu jest Hearst Marquard Publishing. Pismo będzie się ukazywało regularnie w cyklu dwumiesięcznym.
Esquire Polska to 27. edycja na świecie obok m.in. brytyjskiej, amerykańskiej, chińskiej, rosyjskiej czy hiszpańskiej. Magazyn obecny jest na rynku od 1933 roku. Zapowiedź pojawienia się na rynku magazynu , dał już numer pilotażowy, który pojawił się w Polsce 2 grudnia 2014 roku i trafił do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody.
Esquire Polska ma prezentować dziennikarstwo na najwyższym poziomie. Oprócz wywiadów z inspirującymi ludźmi sukcesu,
w piśmie obecne mają być pogłębione teksty o sztuce, filmie, technologii, ekonomii i sporcie. W polskiej edycji, znalazły się
najbardziej charakterystyczne elementy "Esquire", takie jak Man at His Best, czy ESQ&A. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki styl i instrukcja obsługi, czyli humorystyczny poradnik dla mężczyzn. W magazynie pojawiły się także zapowiedzi wydarzeń kulturalnych, wywiady i sesje z udziałem najlepszych fotografów i wybitnych osobowości.
„Esquire to magazyn dla nowoczesnego i inteligentnego mężczyzny. Jest przewodnikiem po męskim świecie, w którym nasz
czytelnik czuje się pewnie i stabilnie. Esquire to jedyny magazyn dla świadomego mężczyzny, który nie musi nikomu niczego
udowadniać” – mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu.
Oprócz niego zespół redakcyjny tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska
i Marcin Kasprzak.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze