23.04.15, 15:00
Zmieniamy się w dobrym kierunku. Kampania serwisu otoMoto
W związku z gruntowną przebudową stron serwisu otoMoto, zdecydowano się na przeprowadzenie rebrandingu marki. Rusza właśnie kampania promująca nową odsłonę największej giełdy ogłoszeń motoryzacyjnych – pod hasłem „„Zmieniamy się w dobrym kierunku”.
Głównym celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących aut do odwiedzenia nowego serwisu – dlatego realizowana jest w kanałach online. Media plan przewiduje budowanie zasięgu na największych portalach (Interia, Grupa WP, Onet). Serwis dzięki zgodności z RWD jest teraz w pełni dostępny dla użytkowników smartfonów i tabletów, dlatego część kampanii będzie realizowana na mobilnych stronach tych portali. Przygotowano również specjalne formaty dla użytkowników serwisów Filmweb i YouTube.
W kreacjach wykorzystano wyłącznie elementy nowego brandingu – czyli charakterystyczne ukośne pasy, ikony i ilustracje. Nowa identyfikacja wizualna OTOMOTO jest oparta na komplementarnym zestawie elementów graficznych, który został udostępniony wraz z brandbookiem na stronie nowe.otomoto.pl
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze