16.09.15, 14:00

Metamorfoza magazynu Miasto Kobiet

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

„Miasto Kobiet” zmienia się w MK. Na rynku ukazał się pierwszy numer MK po totalnej metamorfozie.

W ramach akcji Totalna Metamorfozy „Miasto Kobiet” przeprowadziło setki ankiet, w których pytało kobiety o czasopismo ich marzeń. Czytelniczki bardzo mocno podkreślały, że chcą czytać o kobietach takich jak one – bohaterkach życia codziennego, które je zainspirują, dodadzą im sił, podzielą się swoimi patentami na rozwiązywanie małych i dużych problemów. W gazecie marzeń kobiety szukają też artykułów motywujących do podejmowania wyzwań, od tych zawodowych – jak zmiana pracy, do sportowych – jak przebiegnięcie maratonu. I najważniejsze – chcą czytać o tym, co jest im bliskie, co się dzieje na podwórku obok. 

Największe zmiany dotyczą okładki. "Logo gazety zmienia się z „Miasto Kobiet” w MK, bo jesteśmy konkretne w swoich działaniach, a przy okazji mocne jak M(iasto) i finezyjne jak K(obiety)" – podkreśla Aneta Pondo.

Autorką projektu nowego logo i pierwszej po zmianach okładki jest Eliza Luty, która w 2004 r. zaprojektowała także pierwsze logo magazynu. W gazecie pojawili się też nowi autorzy, Agata Dutkowska – założycielka Latającej Szkoły, która uczy kobiety jak zarabiać na tym, co kochają, oraz Łukasz Orbitowski – komentujący życie z perspektywy pisarza.

„Miasto Kobiet” to nie tylko drukowany magazyn i portal internetowy miastokobiet.pl, ale również zogniskowane wokół niego działania, integrujące czytelniczą społeczność. Do już znanych – najstarszego w Polsce cyklicznego swapu „Szafobranie z Miastem Kobiet” i Klubu Miasta Kobiet (gościem najbliższego będzie znany neurobiolog, prof. Jerzy Vetulani) – dołączyły ostatnio treningi pod okiem profesjonalnych trenerek pod hasłem „Zostań Mistrzem z Miastem Kobiet” oraz rozwijające kobiecą kreatywność „Warsztaty z Miastem Kobiet”.

„Miasto Kobiet” ukazuje się od 11 lat. Powstało jako lifestylowe czasopismo lokalne (krakowskie). Po siedmiu latach rozwinęło się w czasopismo krakowsko-warszawskie, a po kolejnym roku weszło do sprzedaży w Empikach w całej Polsce. Najnowszy numer ukazał się w nakładzie 20 tys. egz. w cenie 4.90 zł.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?