21.10.15, 10:30
Debata liderów: 6,7 mln widzów
"Debata liderów" emitowana w TVP1 oraz na antenach kanałów informacyjnych śledziło 6,687 mln widzów - wynika z raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement.
Udział ogólny programu w rynku wyniósł 38,79 proc. W grupie komercyjnej debatę śledziło 2,3 mln widzów, co przełożyło się na 33,62 proc. udziału.
W TVP1 debatę obejrzało najwięcej osób - aż 4,236 mln widzów (24,57 proc. udziału), a w grupie komercyjnej 1,513 mln widzów (22,09 proc. udziału). Dużą widownię program zgromadził w TVP INFO (939 tys. widzów i 5,45 proc. udziału) oraz w TVN24 - 736 tys. widzów (4,27 proc.).
Program w TVP Polonia przyciągnął 196 tys. Polaków w wieku 4+ (1,14 proc.), w Polsat News 332 tys. widzów (1,92 proc. udziału), w Polsat News 2 - 130 tys. widzów (0,76 proc.) i w TVN24 Biznes i Świat - 116 tys. widzów (0,68 proc. udziału).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze