02.12.15, 11:00
Ranking stacji TV w listopadzie 2015 r.: TVP1 w górę, TVN w dół
Pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów odzyskała w listopadzie br. Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres od 1 do 30 listopada 2015 r.
W targecie 4+ kanał TVP1 odzyskał pierwsze miejsce generując aż 13,18 proc. udziału w rynku. Oznacza to w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, wzrost aż o 1,05 p.p. (jednocześnie to największy wzrost wśród wszystkich stacji i jedyny wśród tzw. wielkiej czwórki). Drugie miejsce obronił Polsat ze stratą 0,61 p.p. Na trzecie miejsce spadła stacja TVN (strata aż 1,68 p.p.), a czwarte obroniła TVP2 (strata 0,19 p.p.).
Bardzo duży wzrost zanotowała TVP INFO (aż o 1,12 p.p.). Konkurencyjna stacja - TVN24 - również może pochwalić się dużym skokiem (o 0,65 p.p.). Kolejne miejsce zajęła Czwórka ze wzrostem o 0,55 p.p.
Gorzej wiedzie się m.in. stacjom takim jak: TVN7 (strata 0,11 p.p.), TV Puls (strata 0,29 p.p.) czy Puls2 (strata 0,03 p.p.). Listopad to z kolei dobry miesiąc m.in. dla: TTV (wzrost o 0,26 p.p.), TV6 (wzrost o 0,34 p.p.) czy Stopklatki TV (wzrost o 0,25 p.p.).
W targecie 16-49 liderem pozostała stacja TVN (jednak z dużą stratą – aż o 1,25 p.p.). Gorszy wynik uzyskała też TV Polsat (o 0,55 p.p.). Wzrosły za to udziały Jedynki (o 0,35 p.p.) jak i Dwójki (o 0,09 p.p.).
W grupie komercyjnej świetnie radzi sobie TV6 (wzrost o 0,56 p.p.) oraz TVN7 (wzrost o 0,45 p.p.). W tej grupie wśród stacji informacyjnych liderem jest TVN24 (wzrost o 0,31 p.p.), ale to TVP INFO odnotowała największy wzrost - aż o 0,69 p.p. Listopad był dobrym miesiącem m.in. dla TV56 (wzrost o 0,47 p.p.) czy Polo TV (wzrost o ,28 p.p.).
Udział stacji w targecie 4+
LISTOPAD 2014 | LISTOPAD 2015 | |||
stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP1 | 854 215 | 12,13% | 945 496 | 13,18% |
Polsat | 843 960 | 11,99% | 816 387 | 11,38% |
TVN | 873 237 | 12,40% | 768 884 | 10,72% |
TVP2 | 637 327 | 9,05% | 635 809 | 8,86% |
TVP INFO | 201 344 | 2,86% | 285 583 | 3,98% |
TVN24 | 204 540 | 2,91% | 255 212 | 3,56% |
TV4 | 204 587 | 2,91% | 247 896 | 3,46% |
TVN7 | 237 029 | 3,37% | 234 074 | 3,26% |
TV PULS | 230 420 | 3,27% | 214 064 | 2,98% |
TTV - Twoja Telewizja | 91 616 | 1,30% | 111 642 | 1,56% |
Puls 2 | 108 754 | 1,54% | 108 204 | 1,51% |
TVP Seriale | 94 074 | 1,34% | 102 193 | 1,42% |
TV6 | 73 871 | 1,05% | 99 890 | 1,39% |
Polsat2 | 105 111 | 1,49% | 97 414 | 1,36% |
Polsat News | 70 019 | 0,99% | 87 751 | 1,22% |
TVP Rozrywka | 69 466 | 0,99% | 73 869 | 1,03% |
TVP Regionalna | 73 851 | 1,05% | 73 838 | 1,03% |
Stopklatka | 49 243 | 0,70% | 68 036 | 0,95% |
Polo TV | 45 241 | 0,64% | 55 614 | 0,78% |
ATM Rozrywka | 46 745 | 0,66% | 50 540 | 0,70% |
Udział stacji TV w grupie 16-49
LISTOPAD 2014 | LISTOPAD 2015 | |||
stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN | 391 699 | 14,12% | 366 919 | 12,87% |
Polsat | 370 496 | 13,36% | 365 207 | 12,81% |
TVP1 | 239 562 | 8,64% | 256 847 | 9,01% |
TVP2 | 209 357 | 7,55% | 217 726 | 7,64% |
TV4 | 91 378 | 3,29% | 109 792 | 3,85% |
TVN7 | 91 146 | 3,29% | 106 567 | 3,74% |
TV PULS | 110 544 | 3,99% | 102 268 | 3,59% |
TVN24 | 60 141 | 2,17% | 70 788 | 2,48% |
TTV - Twoja Telewizja | 43 933 | 1,58% | 52 369 | 1,84% |
Puls 2 | 47 392 | 1,71% | 52 198 | 1,83% |
TVP INFO | 30 947 | 1,12% | 51 720 | 1,81% |
TV6 | 34 591 | 1,25% | 48 930 | 1,72% |
TVP Seriale | 39 338 | 1,42% | 47 262 | 1,66% |
Polsat2 | 43 132 | 1,55% | 36 506 | 1,28% |
Polo TV | 25 981 | 0,94% | 34 846 | 1,22% |
TVP Rozrywka | 24 898 | 0,90% | 28 695 | 1,01% |
Stopklatka | 19 184 | 0,69% | 27 783 | 0,97% |
Polsat News | 22 309 | 0,80% | 27 463 | 0,96% |
ATM Rozrywka | 22 578 | 0,81% | 24 700 | 0,87% |
TVN Style | 26 143 | 0,94% | 23 782 | 0,83% |
Dane: NAM
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze