09.12.15, 01:00

Onet rusza z kampanią serwisu VoD.pl

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

8 grudnia br. ruszy kampania promująca Onet VoD, serwis filmów na żądanie. Kampania reklamowa jest realizowana w stacjach telewizyjnych i radiowych, internecie, social media, kinach i na nośnikach OOH. W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które użytkownicy serwisu VoD.pl mogą obejrzeć w grudniu po raz pierwszy, w tym m.in. sagi „Gwiezdne wojny”, „Małego Księcia” czy „Ant-Men”. 

Każdego miesiąca udostępniamy użytkownikom Onet VoD największe polskie i międzynarodowe produkcje, poszerzając nasz katalog filmów na żądanie o kolejne tytuły. Właśnie z tego powodu w najnowszej kampanii chcemy przypomnieć, że na Onet VoD każdy użytkownik znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. Z początkiem grudnia udostępniliśmy m.in. epizody „Gwiezdnych wojen”, co z pewnością jest znakomitym uzupełnieniem przed nadchodzącą premierą kolejnej części tej kultowej sagi” – mówi Sabina Lipska, chief video officer Onet-RASP.

Kreację do kampanii przygotowała agencja TBWA. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom MediaVest Group (SMG).

Kampania serwisu VoD.pl jest kontynuacją działań promocyjnych prowadzonych w ostatnich tygodniach przez Grupę Onet-RASP. W połowie listopada Onet ruszył z pierwszym w Polsce programem o przygotowaniach Polaków do Mistrzostw Europy UEFA Euro 2016 - "EURO - Misja 2016". Premierze programu towarzyszyła kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, internecie, social media, kinach i na platformach VOD. Wyemitowane do tej pory odcinki programu „EURO – Misja 2016” odtworzono ponad 2,5 mln razy.

Serwis VoD.pl odwiedzana miesięcznie przez ponad 4,4 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). Serwis oferuje dostęp do bazy ponad 8 tysięcy legalnych materiałów, w tym polskich i zagranicznych premier filmowych, popularnych seriali, bajek dla dzieci oraz programów telewizyjnych i dokumentów. Wprowadzona w 2015 r. usługa Onet VoD+ umożliwia użytkownikom serwisu VoD.pl nielimitowane korzystanie z katalogu prawie 1 tys. materiałów, w stałej miesięcznej opłacie 19,90 zł.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.