20.12.15, 12:00

Pierwsza rocznica powstania telewizji internetowej Business Misja

Kadr z odcinka programu - Łukasz Smolarski i dr Irena Eris
Fot.: materiały prasowe

Telewizja internetowa Business Misja, emitująca inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu, nadaje już od roku. W tym czasie zaprezentowała sylwetki ponad 50 ludzi sukcesu z dziedzin: biznes, media, sztuka, medycyna, sport czy rozwój.

Wywiady przedstawiają rożne drogi, które pozwalają osiągnąć satysfakcję i sukces zawodowy. Osobistości zapraszane do audycji cechuje wspólny mianownik, osiągnęły szeroko pojęty sukces. Do tej pory na antenie telewizji internetowej wyemitowano ponad 50 odcinków m.in. z: Andrzejem Blikle, Anną Dymną, Mariuszem Czerkawskim, dr Ireną Eris, Krzysztofem Hołowczycem, Dorotą Wellman, Krzysztofem Zanussim.

Głównym celem twórców kanału jest inspirowanie do działania i podejmowania nowych wyzwań zawodowych. Autorzy starają się pokazać, że sukces to ryzyko i długotrwałe dążenie do celu. Wywiady pokazują ścieżki kariery zawodowej, które zapewniają wolność, a jednocześnie możliwość rozwoju wewnętrznego i życie w zgodzie z samym sobą na każdym etapie życia. Część pytań jest stała – są one zadawane w ramach badania, którego wyniki mają pokazać, czy istnieją cechy wspólne dla ludzi sukcesu.

Młode osoby mogą uzyskać odpowiedź na wiele nurtujących pytań związanych z wyborem kierunku studiów czy ścieżki kariery zawodowej. Zadawane podczas wywiadów pytania prowadzą do pokazania kulisów - kariery gości Business Misji. Łukasz Smolarski, autor projektu, pochodzi z blokowisk. Niejednokrotnie miał okazję doświadczyć jak wielu młodym brakuje wzorców. Często posiadają pasję, ale niestety nie umieją jej wykorzystać. To szczególnie im chciałbym dedykować wywiady z ludźmi, którzy już odnieśli sukces.

Projekt jest tworzony przez małżeństwo Łukasza i Natalii Smolarskich. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.