20.12.15, 12:00
Pierwsza rocznica powstania telewizji internetowej Business Misja
Telewizja internetowa Business Misja, emitująca inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu, nadaje już od roku. W tym czasie zaprezentowała sylwetki ponad 50 ludzi sukcesu z dziedzin: biznes, media, sztuka, medycyna, sport czy rozwój.
Wywiady przedstawiają rożne drogi, które pozwalają osiągnąć satysfakcję i sukces zawodowy. Osobistości zapraszane do audycji cechuje wspólny mianownik, osiągnęły szeroko pojęty sukces. Do tej pory na antenie telewizji internetowej wyemitowano ponad 50 odcinków m.in. z: Andrzejem Blikle, Anną Dymną, Mariuszem Czerkawskim, dr Ireną Eris, Krzysztofem Hołowczycem, Dorotą Wellman, Krzysztofem Zanussim.
Głównym celem twórców kanału jest inspirowanie do działania i podejmowania nowych wyzwań zawodowych. Autorzy starają się pokazać, że sukces to ryzyko i długotrwałe dążenie do celu. Wywiady pokazują ścieżki kariery zawodowej, które zapewniają wolność, a jednocześnie możliwość rozwoju wewnętrznego i życie w zgodzie z samym sobą na każdym etapie życia. Część pytań jest stała – są one zadawane w ramach badania, którego wyniki mają pokazać, czy istnieją cechy wspólne dla ludzi sukcesu.
Młode osoby mogą uzyskać odpowiedź na wiele nurtujących pytań związanych z wyborem kierunku studiów czy ścieżki kariery zawodowej. Zadawane podczas wywiadów pytania prowadzą do pokazania kulisów - kariery gości Business Misji. Łukasz Smolarski, autor projektu, pochodzi z blokowisk. Niejednokrotnie miał okazję doświadczyć jak wielu młodym brakuje wzorców. Często posiadają pasję, ale niestety nie umieją jej wykorzystać. To szczególnie im chciałbym dedykować wywiady z ludźmi, którzy już odnieśli sukces.
Projekt jest tworzony przez małżeństwo Łukasza i Natalii Smolarskich.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze