16.01.16, 14:00

BITEME!concept odpowiada za zimowy numer Nowej Kuchni od Kuchni

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Agencja BITEME!concept przygotowała projekt i kreację do zimowego wydania magazynu „Nowa Kuchnia Od Kuchni” marki WINIARY. Wersja drukowana pisma trafia do 35.8 tys. czytelników zrzeszonych w Klubie WINIARY, a magazyn jest też dostępny w wersji elektronicznej.

BITEME!concept został wybrany do zrealizowania projektu dla marki WINIARYw ramach wygranego przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje. „Za pośrednictwem magazynu długofalowo utrzymujemy bliski kontakt z naszymi konsumentami, dlatego szukaliśmy agencji, która przygotuje jak najbardziej atrakcyjną i zaskakującą propozycję odświeżenia treści i szaty graficznej magazynu, jak również tak przearanżuje pismo, by było jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne czytelnikom” – mówi Robert Kołacz, redaktor naczelny magazynu „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI” marki WINIARY. „BITEME!concept przekonał nas m.in. propozycją przeprojektowania magazynu do formuły i stylistyki zbliżonej do zachodnich publikacji kulinarnych i popularnych pism lifestylowych" – podkreśla Kołacz.

W ramach kontraktu agencja odpowiadała za opracowanie zawartości 40-stronicowego magazynu: artykułów, przepisów kulinarnych i sesji zdjęciowej, ilustrującej przepisy, a także za wdrożenie nowej koncepcji graficznej pisma, przeformułowanie jego treści i układu. Okładka ma m.in. przeprojektowaną winietę. Znaczące modyfikacje zaszły także wewnątrz magazynu - wprowadzono nowy layout, który poprzez proste fonty, stonowaną i spójną stylistykę ma dodawać pismu elegancji, ale także więcej funkcjonalności.

Skupiliśmy się na podejściu typograficznym, by ułatwić nawigację po magazynie, a przez zastosowanie wielu infografik staraliśmy się lepiej wyeksponować treści. Użyliśmy wysokojakościowych zdjęć potraw z wykorzystaniem perspektywy POV, dzięki czemu dania prezentowane w magazynie „je się oczami”. Ponadto zachęcają one czytelników do wypróbowania przepisów we własnej kuchni” – mówi Kamil Prandota-Prandecki z BITEME!concept. „Zastosowaliśmy minifotoreportaż
z wykorzystaniem zdjęć redaktorów naczelnych magazynu, w naturalnym, kuchennym otoczeniu, podczas przygotowania dań. W najnowszym numerze umieściliśmy również ich autorskie przepisy. Kolejny zabieg wspierający budowanie relacji z czytelnikiem to wprowadzenie cyklu „Smakowity pojedynek na noże i widelce”, w którym czytelnicy dzieląc się swoimi pomysłami na danie z użyciem produktu marki WINIARY, mogą wygrać udział w wyjątkowej, kulinarnej sesji zdjęciowej i pokazać się na łamach pisma w kolejnym numerze” – dodaje Prandota-Prandecki.

Magazyn „Kuchnia od Kuchni” (obecnie „Nowa Kuchnia od Kuchni”) został stworzony w 1999 r., z myślą o najwierniejszych konsumentach marki WINIARY. Aktualnie ukazuje się dwa razy w roku. Od ponad dekady prezentowane są w nim przepisy ilustrowane zdjęciami, porady żywieniowe, ciekawostki kulinarne oraz nowości z portfolio marki WINIARY. Magazyn przez wiele lat był dostępny tylko w formie papierowej, obecnie wydawany jest również w wersji elektronicznej.

Agencja BITEME!concept współpracuje z marką WINIARY od października 2015 r. w ramach przygotowania strony wizualnej i redakcyjnej magazynu.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 08:00
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem na Wielkanoc
4 kwietnia br. ukazało się specjalne wydanie magazynu "Życie Na Gorąco Ekstra – Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.