16.01.16, 14:00
BITEME!concept odpowiada za zimowy numer Nowej Kuchni od Kuchni
Agencja BITEME!concept przygotowała projekt i kreację do zimowego wydania magazynu „Nowa Kuchnia Od Kuchni” marki WINIARY. Wersja drukowana pisma trafia do 35.8 tys. czytelników zrzeszonych w Klubie WINIARY, a magazyn jest też dostępny w wersji elektronicznej.
BITEME!concept został wybrany do zrealizowania projektu dla marki WINIARYw ramach wygranego przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje. „Za pośrednictwem magazynu długofalowo utrzymujemy bliski kontakt z naszymi konsumentami, dlatego szukaliśmy agencji, która przygotuje jak najbardziej atrakcyjną i zaskakującą propozycję odświeżenia treści i szaty graficznej magazynu, jak również tak przearanżuje pismo, by było jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne czytelnikom” – mówi Robert Kołacz, redaktor naczelny magazynu „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI” marki WINIARY. „BITEME!concept przekonał nas m.in. propozycją przeprojektowania magazynu do formuły i stylistyki zbliżonej do zachodnich publikacji kulinarnych i popularnych pism lifestylowych" – podkreśla Kołacz.
W ramach kontraktu agencja odpowiadała za opracowanie zawartości 40-stronicowego magazynu: artykułów, przepisów kulinarnych i sesji zdjęciowej, ilustrującej przepisy, a także za wdrożenie nowej koncepcji graficznej pisma, przeformułowanie jego treści i układu. Okładka ma m.in. przeprojektowaną winietę. Znaczące modyfikacje zaszły także wewnątrz magazynu - wprowadzono nowy layout, który poprzez proste fonty, stonowaną i spójną stylistykę ma dodawać pismu elegancji, ale także więcej funkcjonalności.
„Skupiliśmy się na podejściu typograficznym, by ułatwić nawigację po magazynie, a przez zastosowanie wielu infografik staraliśmy się lepiej wyeksponować treści. Użyliśmy wysokojakościowych zdjęć potraw z wykorzystaniem perspektywy POV, dzięki czemu dania prezentowane w magazynie „je się oczami”. Ponadto zachęcają one czytelników do wypróbowania przepisów we własnej kuchni” – mówi Kamil Prandota-Prandecki z BITEME!concept. „Zastosowaliśmy minifotoreportaż
z wykorzystaniem zdjęć redaktorów naczelnych magazynu, w naturalnym, kuchennym otoczeniu, podczas przygotowania dań. W najnowszym numerze umieściliśmy również ich autorskie przepisy. Kolejny zabieg wspierający budowanie relacji z czytelnikiem to wprowadzenie cyklu „Smakowity pojedynek na noże i widelce”, w którym czytelnicy dzieląc się swoimi pomysłami na danie z użyciem produktu marki WINIARY, mogą wygrać udział w wyjątkowej, kulinarnej sesji zdjęciowej i pokazać się na łamach pisma w kolejnym numerze” – dodaje Prandota-Prandecki.
Magazyn „Kuchnia od Kuchni” (obecnie „Nowa Kuchnia od Kuchni”) został stworzony w 1999 r., z myślą o najwierniejszych konsumentach marki WINIARY. Aktualnie ukazuje się dwa razy w roku. Od ponad dekady prezentowane są w nim przepisy ilustrowane zdjęciami, porady żywieniowe, ciekawostki kulinarne oraz nowości z portfolio marki WINIARY. Magazyn przez wiele lat był dostępny tylko w formie papierowej, obecnie wydawany jest również w wersji elektronicznej.
Agencja BITEME!concept współpracuje z marką WINIARY od października 2015 r. w ramach przygotowania strony wizualnej i redakcyjnej magazynu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze