26.01.16, 06:00

Auto Świat z rozwiązaniami natywnymi

Głowna strona serwisu
Fot.: materiały prasowe

„Auto Świat” wprowadza ofertę komunikacji natywnej dla klientów branży motoryzacyjnej. Jej wiodącym elementem jest prezentacja wybranego modelu samochodu przygotowana w ścisłej współpracy z redakcją tygodnika.

W nowej propozycji” Auto Świata” proces przygotowania materiału prezentującego określony model samochodu rozpoczyna się od redakcyjnych testów auta. Dziennikarze tygodnika sami będą analizować cechy otrzymanego od klienta na określony czas samochodu, aby potem, opierając się na swoich konkretnych doświadczeniach, przygotować tekst, którzy będzie wartościowy i ciekawy dla czytelników. Prezentacje mają być wzbogacone materiałami wideo oraz galeriami zdjęć. Tak przygotowane artykuły będą publikowane w specjalnie stworzonej sekcji dedykowanej określonemu modelowi samochodu.

Materiał będzie dostępny w każdym z kanałów dystrybucji tygodnika „Auto Świat”, czyli w prasie, internecie, na tabletach oraz w telefonach komórkowych. Oznaczenie informujące o tym, że tekst powstał we współpracy z klientem, ma być wyraźne, a cały materiał jest umieszczany w charakterystycznym layoucie.

Reklama natywna zyskuje coraz większe uznanie wśród klientów z powodu jej nieintruzywnej formy i wartości informacyjnej dla czytelnika. Z doświadczenia wiemy, że formaty natywne cieszą się często wśród odbiorców nie mniejszym powodzeniem niż artykuły stricte redakcyjne. Odnosi się to nie tylko do ich klikalności, ale także intensywności dyskusji pod tematem czy liczby udostępnień materiału. Tak więc reklama natywna to naturalna symbioza pomiędzy potrzebą klienta i czytelnika w zakresie dostarczania informacji, których szuka” - podkreśla Marek Drzewiecki, Kierownik Zespołu Sprzedaży Specjalnej obszaru Motoryzacja.

Każda z sekcji prezentujących samochody promowana jest na stronie głównej serwisu interneto AŚ w przygotowanych specjalnie dla oferty natywnej slotach reklamowych.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?