17.02.16, 09:00

II seria programu Lustro Pauliny Młynarskiej w Onet.pl

II seria programu "Lustro"
Fot.: materiały prasowe

17 lutego br. (środa) w Onet.pl zostanie wyemitowany pierwszy z ośmiu odcinków drugiej serii programu „Lustro” Pauliny Młynarskiej. 

Wśród zaproszonych do II serii programu gości znalazły się Helena Norowicz, Marta Żmuda Trzebiatowska, Dorota Wellman, Małgorzata Halber, Grażyna Wolszczak, Magdalena Środa, Marieta Żukowska i Lidia Popiel. Dziewięć odcinków pierwszej serii programu obejrzano ponad 1,3 mln razy.

Program „Lustro” to rozmowy, „bez makijażu”. Podobnie jak w pierwszej serii programu, rozmówcami Pauliny Młynarskiej będą osoby znane z ekranu oraz życia publicznego, które w studio ściągną maski, za którymi skrywają się w publicznych sytuacjach – te metaforyczne oraz dosłowne, bo goście „Lustra” występują bez towarzyszącego im na co dzień makijażu.

"Pomysł na „Lustro” powstał w głowach dwóch dorosłych kobiet: Agi Leśniewskiej z Onetu i mojej. Postanowiłyśmy wyjść z medialnego schematu, który każe kobietom wyglądać jak tzw. lalki z taśmy produkcyjnej i pokazać znane i podziwiane Polki, takimi jakie są - kiedy nie starają się wyglądać lepiej niż w rzeczywistości" – mówi Paulina Młynarska. "Początkowo powstało osiem sześciominutowych filmików, podczas których skupiłam się na samym procesie zmywania makijażu i dochodzenia do „prawdziwej” siebie - tej z cieniami pod oczami, zmarszczkami i kompleksami. Rozmowy dotyczyły natomiast głównie stosunku bohaterki do własnego ciała. Kolejna seria, na wyraźną prośbę widowni, to już pełnoprawne, kilkunastominutowe, bardzo intymne rozmowy o stosunku sławnych kobiet do swojego ciała, o zgodzie, lub jej braku, na bycie tą, którą się jest kiedy inni nie patrzą. O trudnościach, starzeniu się i kompleksach. I o wielkim pięknie, którego nie widać… pod warstwą makijażu" – dodaje Młynarska.

II sezon programu będzie udostępniany od 17 lutego br. Kolejne odcinki będą pojawiać się cyklicznie, co tydzień. Start drugiej serii programu wspiera kampania promocyjna realizowana w stacjach telewizyjnych i radiowych, mediach online, prasie i social mediach.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.