17.02.16, 09:00
II seria programu Lustro Pauliny Młynarskiej w Onet.pl
17 lutego br. (środa) w Onet.pl zostanie wyemitowany pierwszy z ośmiu odcinków drugiej serii programu „Lustro” Pauliny Młynarskiej.
Wśród zaproszonych do II serii programu gości znalazły się Helena Norowicz, Marta Żmuda Trzebiatowska, Dorota Wellman, Małgorzata Halber, Grażyna Wolszczak, Magdalena Środa, Marieta Żukowska i Lidia Popiel. Dziewięć odcinków pierwszej serii programu obejrzano ponad 1,3 mln razy.
Program „Lustro” to rozmowy, „bez makijażu”. Podobnie jak w pierwszej serii programu, rozmówcami Pauliny Młynarskiej będą osoby znane z ekranu oraz życia publicznego, które w studio ściągną maski, za którymi skrywają się w publicznych sytuacjach – te metaforyczne oraz dosłowne, bo goście „Lustra” występują bez towarzyszącego im na co dzień makijażu.
"Pomysł na „Lustro” powstał w głowach dwóch dorosłych kobiet: Agi Leśniewskiej z Onetu i mojej. Postanowiłyśmy wyjść z medialnego schematu, który każe kobietom wyglądać jak tzw. lalki z taśmy produkcyjnej i pokazać znane i podziwiane Polki, takimi jakie są - kiedy nie starają się wyglądać lepiej niż w rzeczywistości" – mówi Paulina Młynarska. "Początkowo powstało osiem sześciominutowych filmików, podczas których skupiłam się na samym procesie zmywania makijażu i dochodzenia do „prawdziwej” siebie - tej z cieniami pod oczami, zmarszczkami i kompleksami. Rozmowy dotyczyły natomiast głównie stosunku bohaterki do własnego ciała. Kolejna seria, na wyraźną prośbę widowni, to już pełnoprawne, kilkunastominutowe, bardzo intymne rozmowy o stosunku sławnych kobiet do swojego ciała, o zgodzie, lub jej braku, na bycie tą, którą się jest kiedy inni nie patrzą. O trudnościach, starzeniu się i kompleksach. I o wielkim pięknie, którego nie widać… pod warstwą makijażu" – dodaje Młynarska.
II sezon programu będzie udostępniany od 17 lutego br. Kolejne odcinki będą pojawiać się cyklicznie, co tydzień. Start drugiej serii programu wspiera kampania promocyjna realizowana w stacjach telewizyjnych i radiowych, mediach online, prasie i social mediach.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze