28.02.16, 11:00
Facebook najbardziej angażujący, LinkedIn najmniej
Tylko 36 proc. użytkowników Instagrama deklaruje, że zagląda do niego codziennie –wynika z badania zrealizowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z SW Research.
Użytkownicy Facebooka są dużo bardziej aktywni. Aż 65 proc. zagląda do niego co najmniej raz dziennie. W tej samej kategorii, najgorzej z trzech serwisów, które porównano w badaniu wypadł LinkedIn. W jego przypadku tylko 24 proc. użytkowników deklaruje codzienne zaglądanie do serwisu.
„Z naszego badania wynika kilka ciekawych obserwacji. Np. pogłoski o „starzeniu się“ Facebooka są nieprawdziwe. Odsetek codziennych wizyt jest najwyższy w najmłodszej grupie i spada wraz z wiekiem”– komentuje Norbert Kilen, Strategy Director w Think Kong – „Okazuje się też, że intensywność zaglądania na LinkedIn jest prawie 2 razy większa wśród mężczyzn. Jednocześnie Instagram nie jest wyłącznie „kobiecy” i połowę użytkowników stanowią mężczyźni”.
Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2016 r. na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie 1000 użytkowników internetu w wieku 18+. Dla każdego z serwisów wybrano grupę reprezentującą jego użytkowników i zapytano o intensywność korzystania z niego przez wybranie jednej z trzech dostępnych opcji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze