28.02.16, 11:00

Facebook najbardziej angażujący, LinkedIn najmniej

Jak często użytkownicy korzystają z Facebooka?
Fot.: Think Kong

Tylko 36 proc. użytkowników Instagrama deklaruje, że zagląda do niego codziennie –wynika z badania zrealizowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z SW Research.

Użytkownicy Facebooka są dużo bardziej aktywni. Aż 65 proc. zagląda do niego co najmniej raz dziennie. W tej samej kategorii, najgorzej z trzech serwisów, które porównano w badaniu wypadł LinkedIn. W jego przypadku tylko 24 proc. użytkowników deklaruje codzienne zaglądanie do serwisu.

Z naszego badania wynika kilka ciekawych obserwacji. Np. pogłoski o „starzeniu się“ Facebooka są nieprawdziwe. Odsetek codziennych wizyt jest najwyższy w najmłodszej grupie i spada wraz z wiekiem”– komentuje Norbert Kilen, Strategy Director w Think Kong – „Okazuje się też, że intensywność zaglądania na LinkedIn jest prawie 2 razy większa wśród mężczyzn. Jednocześnie Instagram nie jest wyłącznie „kobiecy” i połowę użytkowników stanowią mężczyźni”.

Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2016 r. na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie 1000 użytkowników internetu w wieku 18+. Dla każdego z serwisów wybrano grupę reprezentującą jego użytkowników i zapytano o intensywność korzystania z niego przez wybranie jednej z trzech dostępnych opcji. 

Komentarze

Powiązane

06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
04.06.24, 07:30
| internet » informacje
Galą Gwiazd Plejady 2024 powraca w odświeżonej formule
Serwis Plejada.pl po trzech latach przerwy wraca do organizacji Gali Gwiazd Plejady. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 18 czerwca br. w Warszawie. Poprzedza je plebiscyt, w którym internauci wybierają Gwiazdy Plejady w pięciu wyjątkowych i zupełnie nowych kategoriach.
30.05.24, 21:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com w I kw. 2024 r.: zwiększa swoje przychody i inwestuje mimo wymagającej sytuacji rynkowej
Answear.com podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży, a także przeprowadziła inwestycje związane z uruchomieniem dwóch concept store w Warszawie dla marki PRM oraz Answear.
29.05.24, 11:41
| internet » informacje
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków uruchamia platformę Znany Konserwator
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków oficjalnie uruchomił 27 maja br. platformę Znany Konserwator. To pierwsza baza danych, która ma połączyć wykwalifikowanych specjalistów z osobami potrzebującymi wsparcia przy remontach i konserwacji zabytków.
29.05.24, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
WP wprowadza CEEId. To alternatywa w świecie bez cookies
WP wprowadza identyfikator CEEId, który umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
28.05.24, 20:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi.
24.05.24, 07:39
| radio » informacje | internet » informacje
Bar Paragraf. Nowy podcast w Onecie i w Onet Audio o głośnych sprawach kryminalnych z lat 90.
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na wybranych platformach podcastowych pojawiać się będzie nowy podcast audio Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat 90. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.