02.05.16, 13:00

1,48 mln zł. Sukces akcji Reklama Dzieciom

Fragment spotu reklamującego akcję
Fot.: materiały prasowe

To była już 23 edycja organizowanej przez TVP akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom". Tym razem udało zebrać się aż 1,48 mln zł, które trafią do ponad 100 organizacji: instytucji, stowarzyszeń i fundacji, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące chore dzieci.

W ramach akcji "Reklama Dzieciom" w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, tuż po głównym wydaniu "Wiadomości", wyemitowany został specjalny blok reklamowy. Dzięki intensywnej kampanii reklamowej obejrzało go aż 4 miliony osób, dzięki czemu przychód z akcji przyniósł rekordową kwotę 1,48 milionów zł (to aż o 600 tyx. zł więcej niż rok wcześniej).

Dochód z akcji trafi do placówek, które do 31 grudnia 2015 r. złożyły odpowiedni wniosek w Biurze Spraw Korporacyjnych Telewizji Polskiej. Wsparcie finansowe otrzymają stowarzyszenia, fundacje, specjalne ośrodki wychowawcze, zespoły szkół specjalnych i instytucje opiekuńcze zajmujące się pomocom chorym dzieciom.

Dofinansowanie przeznaczone zostanie na: organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz kolonii dla dzieci i młodzieży z rodzin biednych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, patologicznych, czy wielodzietnych, dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji oraz terapii dzieci i młodzieży z wieloraką niepełnosprawnością, organizacje i przeprowadzenie warsztatów edukacyjno-terapeutycznych oraz zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in. wyposażenie sal terapii integracji sensorycznej, sal do terapii EEG Biofeedback, czy zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji ruchowej oraz sprzętu do terapii wzroku, słuchu i mowy).

Tegoroczną akcję wsparli: Orange, Unilever, Tesco, Colian, Procter & Gamble DS Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins. Dzięki wymienionym wyżej reklamodawcom pomoc otrzyma ponad sześć tysięcy dzieci. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.