02.05.16, 13:00
1,48 mln zł. Sukces akcji Reklama Dzieciom
To była już 23 edycja organizowanej przez TVP akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom". Tym razem udało zebrać się aż 1,48 mln zł, które trafią do ponad 100 organizacji: instytucji, stowarzyszeń i fundacji, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące chore dzieci.
W ramach akcji "Reklama Dzieciom" w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, tuż po głównym wydaniu "Wiadomości", wyemitowany został specjalny blok reklamowy. Dzięki intensywnej kampanii reklamowej obejrzało go aż 4 miliony osób, dzięki czemu przychód z akcji przyniósł rekordową kwotę 1,48 milionów zł (to aż o 600 tyx. zł więcej niż rok wcześniej).
Dochód z akcji trafi do placówek, które do 31 grudnia 2015 r. złożyły odpowiedni wniosek w Biurze Spraw Korporacyjnych Telewizji Polskiej. Wsparcie finansowe otrzymają stowarzyszenia, fundacje, specjalne ośrodki wychowawcze, zespoły szkół specjalnych i instytucje opiekuńcze zajmujące się pomocom chorym dzieciom.
Dofinansowanie przeznaczone zostanie na: organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz kolonii dla dzieci i młodzieży z rodzin biednych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, patologicznych, czy wielodzietnych, dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji oraz terapii dzieci i młodzieży z wieloraką niepełnosprawnością, organizacje i przeprowadzenie warsztatów edukacyjno-terapeutycznych oraz zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in. wyposażenie sal terapii integracji sensorycznej, sal do terapii EEG Biofeedback, czy zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji ruchowej oraz sprzętu do terapii wzroku, słuchu i mowy).
Tegoroczną akcję wsparli: Orange, Unilever, Tesco, Colian, Procter & Gamble DS Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins. Dzięki wymienionym wyżej reklamodawcom pomoc otrzyma ponad sześć tysięcy dzieci.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze