19.05.16, 09:00
Serwis VOD Telewizji Polskiej coraz popularniejszy
Serwisy VOD Telewizji Polskiej wyprzedziły Cyfrowy Polsat i zajmują trzecią pozycję wśród polskich bezpłatnych serwisów wideo na żądanie pod względem liczby realnych użytkowników. Serwisy są też liderem na urządzeniach mobilnych.
W kwietniu 2016 r. ponad 2,6 mln użytkowników (czyli ponad 10 proc. wszystkich internautów) odwiedziło serwisy VOD TVP, wygenerowano ponad 27 mln odsłon. Zanotowały one najwyższy wzrost zasięgu na rynku serwisów VOD (37 proc. w zakresie ruchu na komputerach stacjonarnych) w porównaniu z danymi z kwietnia 2015 r. – jak pokazują dane z badania gemiusAudience.
Biorąc pod uwagę tylko mobilne odsłony (ponad 7,3 mln w kwietniu 2016), serwisy TVP VOD znajdują się na 1 miejscu, wyprzedzając Player.pl oraz Vod.pl. W kwietniu 2016 r. użytkownicy wygenerowali ponad 7 mln odsłon mobilnych. Dynamiczny wzrost oglądalności VOD TVP to zdaniem nadawcy efekt realizacji strategii koncentrowania treści na własnej platformie. Telewizja Polska udostępnia na VOD swoje własne treści oraz inwestuje w pozycje zagraniczne.
PC + Mobile
Grupa TVN / player.pl – 57,8 mln odsłon; 3,4 mln UU
Grupa TVP / Serwisy VOD – 27,3 mln odsłon; 2,6 mln UU
Grupa Cyfrowy Polsat / Serwisy VOD – 23 mln odsłon; 1,9 mln UU
Grupa Onet - RASP / vod.pl – 18,3 mln odsłon; 4,2 mln UU
Grupa Cyfrowy Polsat-Ipla – b.d.; 0,7 mln UU
Mobile
Grupa TVP / Serwisy VOD – 7,3 mln odsłon; 1 mln UU
Grupa TVN / player.pl – 5 mln odsłon; 0,7 mln UU
Grupa Onet - RASP / vod.pl – 2,8 mln; 1,1 mln UU
Grupa Cyfrowy Polsat / Serwisy VOD – 1,6 mln odsłon; 0,4 mln UU
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze